تالار تماشاخانه ایرانشهر عصر شنبه 14 مهر ماه میزبان تعداد زیادی از چهره های هنری بود.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این برنامه سهرا پسیانی و صابر ابر به بیان مختصری درباره این هنرمند و اجرای نمایش «جزیره مروارید» پرداختند. سپس حاضران به تماشای این نمایش نشستند و پس از اجرا، فاطمه نقوی از حاضران و گروه اجرایی نمایش تشکر کرد.

در این برنامه با حضور چهره هایی چون حسین پاکدل، ابراهیم حقیقی، لیلی رشیدی، نوید محمدزاده، سهم برومند، رضا کیانیان، حبیب رضایی، علی سرابی، مارال بنی آدم، حسین کیانی، رضا ثروتی، علیرضا خمسه، صابر عرب ، اروند دشت آرای، مارین ون هولک، محمد امیری‌آراحمدی، وحید آقاپور، آرش فلاحت پیشه، رامین سیاردشتی، سیامک احسایی، الهام کردا، هوشنگ گلمکانی، عباس یاری، فروغ قجاباقلی، کیومرث مرادی، اشکان پرخنده‌زاد، جماعت‌زاده، جماعت‌زاده، نشاط خواه. ، مریم رحیمی، مهدی شفیعی، اصغر همتی، سیروس همتی، امیرحسین رستمیف، اوژن حقیقی و… برگزار شد. یکی این یکی از مهمترین دلایل زنده ماندن آتیلا بود.

وی ادامه داد: خیلی فکر کردم که امشب در این برنامه چه بگویم، اما وقتی به آتیلا فکر می کنم کلامم تمام می شود و چیزی برای توصیف ناقص بودنش پیدا نمی کنم، اما می دانم جایش خالی نیست. زیرا او در وجود است. همه ما حضور داریم. خوشحالم که امشب به بهانه تئاتر شاهد کار آتیلا هستیم که ستاره تمام کرده است.

سپس سهرا پسیانی ضمن خوشامدگویی به حضار گفت: من و خسرو (پسیانی) چند ماه پیش فکر کردیم برای سالگرد غیبت آتیلا چه کنیم. این نمایش در طول زندگی او تنها دو هفته تمرین شد. آتیلا از کودکی عاشق رمان «جزیره گنج» بود و همیشه علاقه مند به اجرای نمایشی بر اساس این رمان بود. تصمیم گرفتیم رویای او را محقق کنیم.

وی در ادامه با لحنی طنز از حساسیت پدرش برای خاموش نگه داشتن تلفن همراه تماشاگران در حین اجرا یاد کرد و افزود: من فرزند همان شخص هستم. پس لطفا در حین اجرای ما گوشی های خود را خاموش کنید.

پس از این سخنان اولین اجرای «جزیره مروارید» روی صحنه رفت. در قسمت پایانی و پس از اجرای نمایش، فاطمه نقوی که خود مجری است یکی وی از نقش های اثر با تشکر از حضور مهمانان گفت: از اینکه در این شب خاص همراه ما بودید سپاسگزاریم. مطمئنم آتیلا از حضور ما در این سالن خوشحال است. همه شما او را می شناسید که فردی عاشق کارش بود و جوانان را دوست داشت و آنها را تحت تاثیر قرار داد. به همین دلیل گروه تئاتر «بازی» و فرزندانش – ستاره و خسرو – سعی کردند این نمایش را به پایان برسانند.

این بازیگر از تک تک اعضای تیم اجرایی این نمایش تشکر کرد و به طور ویژه از ستاره پسیانی برای تکمیل کار ناتمام پدرش تشکر کرد.

نقوی ادامه داد: در تمرین این نمایش ستاره به دلیل شیطنت من با من دعوا می کرد اما این شیطنت برای من سلاحی بود که جلوی عصبانیت ام را بگیرم چرا که ستاره برای چند لحظه شباهت زیادی به آتیلا داشت.

وی سپس دخترش سه تار پسیانی را در آغوش گرفت.

نمایش «جزیره مروارید» به نویسندگی آرش نعیمیان و خسرو پسیانی (اقتباسی آزاد از رمان جزیره گنج نوشته رابرت لوئیس استیونسون) به کارگردانی ستاره پسیانی از یکشنبه 15 مهر ساعت 20:15 در تالار تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از: ملودی آرام نیا، خسرو پسیانی، نوید جهان زاده، الناز حبیبی، مهدی حسینی نیا، روح الله حقگیلاسان، پویا سعیدی، کاظم سیاحی، ناز شادمان، مهدی صدر و فاطمه نقوی.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما