تکلیف فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال مشخص شد

خبر را برای من بخوانید

احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی درباره سرمربی آبی ها تاکید کرد که سرمربی بعدی آبی ها قطعا خارجی خواهد بود.

احمد شهریاری درباره انتخاب سرمربی این تیم گفت: در حال مذاکره با چند گزینه خارجی هستیم و تا چند روز آینده سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سرمربی آینده استقلال قطعا خارجی خواهد بود، گفت: آقای بختیاری زاده دستیار اول سرمربی خارجی خواهد بود.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه مطالبات نکونام را پرداخت می کند، گفت: وی استعفا داده است.

مجیدی یا استراماچونی؟

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین به جذب سرمربی جدید واکنش نشان داد و گفت: چند گزینه داریم که باید صبور باشیم تا ببینیم به کدام گزینه می رسیم.

فرشید سمیعی پس از پیروزی استقلال مقابل هوادار و در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی و استراماچونی گزینه های احتمالی هدایت آبی های تهرانی هستند، گفت: به امید خدا سخت کار می کنیم و مذاکرات ادامه دارد. ” ما گزینه های زیادی داریم که باید صبور باشیم تا ببینیم به کدام گزینه می رسیم.

وی ادامه داد: در هیات مدیره مصوب شد که سهراب بختیاری زاده دستیار ایرانی در خدمت استقلال باشد. از روز اول همه برای موفقیت تلاش کردند و به همه خسته نباشید گفت. امیدواریم این تلاش ها به نتیجه برسد و استقلال به آنچه شایسته است برسد.

مدیرعامل استقلال تهران درباره احتمال جذب مهاجم خارجی اظهار داشت: با توجه به شرایط و درخواست کادر فنی و در صورت نیاز در نیم فصل انجام می شود.

سمیعی با توجه به اینکه هنوز استعفای جواد نکونام قطعی نشده و این امر بختیاری زاده را با مشکل مواجه کرده است، گفت: استعفای نکونام پذیرفته شده و در سازمان لیگ در حال انجام است. امیدوارم هر فردی با توجه به سهم و توانایی خود در صلح استقلال سهیم باشد. مکتب استقلال روشن است و همه ما به این سمت حرکت می کنیم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما