اکران فیلم زودپز از سه شنبه ۲۶ مهرماه آغاز می شود.

نوید محمدزاده و محسن تنابنده قرار بود در جدیدترین ساخته بازتاب آنلاین به نام «زودپاز» حضور داشته باشند. مهر منتشر شود اما به دلیل عزای عمومی هفته گذشته انتشار آن متوقف شد. با وجود بازگشایی سینماها از بعدازظهر چهارشنبه، فیلم اکران نشد و پخش کننده فیلم، فیلمیران، تصمیم گرفت آن را با یک هفته تأخیر اکران کند تا تبلیغات گسترده‌ای صورت گیرد. اما تا بعدازظهر روز شنبه ۲۳ مهر، عملاً هیچ فعالیتی در این زمینه انجام نشد تا اینکه در نهایت با انتشار یک داستان و انتشار مجدد آن توسط عوامل اصلی، کلید دور جدید تبلیغات فیلم جدید داده شد. توسط بازتاب آنلاین.

با حوادث هفته دوم مهرماه و اعلام 5 روز عزای عمومی در کشور، سینماها و تئاترها تا شب چهارشنبه یازدهم تعطیل خواهند بود. مهر آنها بسته بودند. اما پس از آن سینماها بازگشایی شدند و حتی فیلم های کمدی نیز به نمایش درآمد. اما «زودپز» به اکران نرسید و اکران آن چند روز به تعویق افتاد تا فرصت دور جدیدی از تبلیغات فراهم شود. با وجود باز شدن سایت فروش بلیت تا بعدازظهر روز شنبه چهاردهم مهرماه، فعالیت های تبلیغاتی این فیلم متوقف شد و در نهایت با انتشار داستانی با موضوع «سه شنبه 26 مهر ماه زودپز را نیم بها ببینید». ” “، اطلاعاتی در مورد این کمدی پر سر و صدا شروع شد تا در لغو آن تردیدی وجود نداشته باشد.

یکی یکی از فیلم هایی که در اوایل پاییز پیش بینی می شد در گیشه خوب ظاهر شود، فیلم «زودپاز» به کارگردانی بازتاب آنلاین است. مدتی قبل از شروع ماه. مهر تیزرهای تبلیغاتی این فیلم در صفحات مجازی به خصوص صفحات شخصی بازیگران اصلی و کارگردان منتشر شد و تمامی اخبار مربوط به اکران این فیلم در روز یازدهم منتشر شد. مهر اما در جریان اتفاقاتی که در اول هفته گذشته رخ داد و در نتیجه آن عزای عمومی اعلام شد، میشم نورانی مدیر دفتر پخش فیلمیران در گفت وگویی اعلام کرد که احتمالاً فیلم «پخت زودپز» اواسط اکران خواهد شد. هفته آینده، یعنی 16 یا 17 مهر در سینماها اکران خواهد شد.

این در حالی است که سینماها از بعدازظهر چهارشنبه یازدهم مهر بازگشایی شدند و حتی «زودپز» هم توانست در همان روز تیزر موعودی که مدت ها بود تیزر آن را داده بود، اکران شود. اما بر اساس تصمیم اداره پخش فیلم، پس از پایان عزای عمومی، اکران این فیلم یک هفته به تعویق افتاد تا احتمالا از این فرصت برای ارسال تبلیغات جدید به فضای مجازی و حتی به تابلوهای تبلیغاتی شهر . کاری که اکثر فیلم ها بعد از پایان عزای عمومی روی پرده سینما انجام دادند.

اولین پوستر فیلم «زودپاز» برای اکران در تاریخ ۲۶ مهرماه منتشر شد.

اما حتی اگر سایت های فروش آنلاین بلیط، از تاریخ 13 مهر آنها شروع به فروش بلیت این فیلم کردند و اولین روز اکران آن را 26 مهرماه در نظر گرفتند، اما پیش از ظهر روز شنبه 14، هیچ کار تبلیغاتی جدیدی برای این فیلم انجام نشد، بنابراین حتی شبهه لغو اکران آن به وجود آمد. تا جایی که مردم مدام در نظرات خود در اینترنت پیگیر سرنوشت این فیلم بودند.

عدم اطلاع از افتتاحیه پیش فروش فیلم باعث شد برخلاف انتظار، «زودپاز» پیش نمایش چندان جالبی نداشته باشد و تنها پنج هزار بلیت فروخته شود و گیشه آن به 241 میلیون تومان برسد. روندی که اگر اطلاعات پیش فروش داده می شد، می توانست رو به افزایش باشد.

جدیدترین ساخته بازتاب آنلاین، کمدی با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده است که محمود جعفری، گلاره عباسی، رزبه حصاری، شیرین اسماعیلی و ساقی حاجی پور نیز در آن ایفای نقش کرده اند. داستان فیلم در زمان موشک باران در تهران در دهه 60 می گذرد که پدر خانواده بر اثر انفجار زودپز کشته شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما