به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش بر اساس طرحی به تهیه کنندگی آیدا احمدپور به نویسندگی زیبا برجی برای کودکان و نوجوانان هفت ساله به بالا تولید شده است.

نمایش “یارا و ماموریت عروسکی” درباره کارگاهی است که عروسک‌بازی عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌های آسیب دیده توسط کودکان را تعمیر می‌کند. هر روز بر تعداد این گونه اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌ها در کارگاه افزوده می‌شود و پدر عروسک برای حل این مشکل، عروسکی انسان‌نما به نام «یارا» را دستیار خود می‌سازد، به سراغ عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها می‌رود و آن‌ها را به کارگاه می‌آورد.

کوروش محمدرضا، مهدیه تاجیکراد، الهام خداوردی، سپیده چنگیزی، پانیذ صادقی مقدم، بهناز خانی، شهید بهوند و عسل فروزفر در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

بازیگران این نمایش عبارتند از: دراماتورژ: مریم منصوری، مدیر پروژه: ابوالفضل بوربور، تبلیغات و فضای مجازی: فریبا جدیدی، هانیه حسینی نصر و عرشیا مرادی، روابط عمومی: مهدیه شاهمرادی، طراح صحنه: سینا احمدپور، پست السادات طراح، طراح صحنه و لباس – و طراح گریم: مهدیه تاجیک راد، دستیار گریم: الناز جعفری پور، موسیقی: فاضل نوروزی، طراحی صحنه: محمدحسین بروجردی، طراحی لوازم جانبی: سینا احمدپور و مهدی تاجیکراد، مدیر صحنه: سارا سعادت نیا، صحنه منشی: رومینا صفایی و مدیر تدارکات: ریحانه فراهانی.

نمایش “یارا و ماموریت عروسکی” در 22 ژوئن مهر تا 30 آبان هر روز به جز شنبه ها ساعت 17 در تالار گلستان و مرکز تولیدات تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بستان لاله تهران اجرا می شود.

۵۷۵۷

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما