213m unlocks next week avoid these token RAMZARZ min

در هفته آینده، بازار ارزهای دیجیتال با احتمال وقوع موجی نگران‌کننده روبه‌رو است، زیرا ۱۴ توکن ارز دیجیتال قرار است ۲۱۳ میلیون دلار از توکن‌های قفل‌شده خود را آزاد کنند.

آپتوس (APT)

آپتوس در تاریخ ۱۱ اکتبر با آزادسازی ۱۱.۳۱ میلیون توکن به ارزش ۱۰۱.۲۲ میلیون دلار مواجه خواهد شد که معادل ۲.۲۵ درصد از عرضه در گردش این توکن است.

ایگن‌لیر (EIGEN)

ایگن‌لیر در تاریخ ۸ اکتبر، ۵.۳۲ درصد از عرضه در گردش خود یعنی ۹.۹۳ میلیون توکن به ارزش ۳۳.۶۷ میلیون دلار را آزادسازی خواهد کرد.

آپتیمیسم (OP)

آپتیمیسم نیز قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۱۲.۴۷ میلیون توکن به ارزش ۲۰.۳۳ میلیون دلار را آنبلاک کند که معادل ۰.۹۹ درصد از عرضه در گردش است.

نئون ای‌وی‌ام (NEON)

نئون دیگر توکن این لیست است که در تاریخ ۷ اکتبر، ۵۳.۹۱ میلیون توکن معادل ۱۹.۶۶ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد که معادل ۹۳.۴۳ درصد از عرضه در گردش این توکن است و نگرانی‌های شدیدی را در میان سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

کاردانو (ADA)

کاردانو نیز در تاریخ ۷ اکتبر با آزادسازی ۳۷.۰۶ میلیون توکن به ارزش ۱۳.۱۱ میلیون دلار روبه‌رو خواهد بود که معادل ۰.۱۰ درصد از عرضه در گردش آن است.

ایکس‌ای‌آی (XAI)

یکس‌ای‌آی در حال آماده‌سازی برای آزاد کردن ۳۵.۸۸ میلیون توکن به ارزش ۷.۶۲ میلیون دلار در ۹ اکتبر است. این میزان معادل ۶.۲۰ درصد از عرضه در گردش توکن است.

مود (MODE)

مود نیز در تاریخ ۷ اکتبر ۵۰۰ میلیون توکن به ارزش ۵.۶۴ میلیون دلار آزاد خواهد کرد که معادل ۳۸.۴۶ درصد از عرضه در گردش آن است.

اتنا (ENA)

اتنا برای آنبلاک ۱۲.۸۶ میلیون توکن، به ارزش ۳.۸۷ میلیون دلار، در تاریخ ۹ اکتبر آماده می‌شود. این آزادسازی معادل ۰.۴۷ درصد از عرضه در گردش است.

آی او نت (IO)

آی‌اونت قرار است به ترتیب با آزادسازی  کلیف (cliff) و خطی ۲.۱۱ میلیون و ۷۶۷.۱۲ هزار توکن، در تارخ ۱۱ اکتبر مواجه شود. ارزش این آزادسازی ۵.۲۰ میلیون دلار و معادل ۳.۲ درصد از عرضه در گردش توکن است.

هش‌فلو (HFT)

هش‌فلو آماده می‌شود تا ۱۳.۸۵ میلیون توکن را آزادسازی کند. در این آزدسازی ۱۳.۶۲ میلیون توکن به صورت کلیف و ۲۲۱.۴ هزار توکن به صورت خطی، آزاد خواهند شد. آنبلاک توکن هاش‌فلو معادل ۳.۰۴ درصد از کل عرضه در گردش آن است و در ۷ اکتبر انجام خواهد شد.

اویلر فایننس (EUL)

اویلر فایننس در تاریخ ۱۱ اکتبر،  ۴۱.۱۷ هزار توکن را به صورت کلیف و ۲۷.۲۹ هزار توکن را به صورت خطی، آزاد می‌کند. ارزش این توکن‌ها ۲۰۸.۷۹ هزار دلار و معادل ۰.۳۷ درصد از عرضه در گردش است.

مون‌بیم (GLMR)

مون‌بیم با آزادسازی ۳.۰۴ میلیون توکن، به ارزش ۴۹۳.۵۳ هزار دلار، در تاریخ ۱۱ اکتبر مواجه شود. این آزادسازی معادل ۰.۳۴ درصد از عرضه در گردش آن است.

وان اینچ (1INCH)

وان اینچ نیز آماده می‌شود تا با آزادسازی ۲۴۶.۴۳ هزار توکن، به ارزش ۶۳.۷۹ هزار دلار، در تاریخ ۱۰ اکتبر مواجه شود. این آزادسازی معادل ۰.۰۲ درصد از کل عرضه در گردش وان اینچ است.

فورتا (FORT)

فورتا در ۶ اکتبر ۲.۶۱ میلیون توکن را به صورت خطی و ۵۰ هزار توکن را به صورت کلیف آزادسازی خواهد کرد که معادل ۰.۵۷ درصد از عرضه در گردش توکن است.

منبع: رمز ارز نیوز

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما