سفر «آسوکا تانو» در کهکشان دوردست به نظر می‌رسد که اکنون یک جدول زمانی مشخص پیدا کرده مراحل ساخت فصل دوم سریال Ahsoka از زمستان سال آینده آغاز می‌شود.

بر اساس گزارشی از هالیوود ریپورتر درباره موفقیت‌های مجموعه جنگ ستارگان در دورانی که در دیزنی بوده است، منابع اعلام کرده‌اند که فیلمبرداری فصل جدید سریال آسوکا در سال 2025 آغاز خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای پخش این سریال اعلام نشده و در حال حاضر تنها سریالی که برای پخش در سال آینده تایید شده، فصل دوم اندور است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مراحل ساخت فصل دوم سریال Ahsoka از سال آینده آغاز خواهد شد

ماه گذشته، «ناتاشا لیو بوردیزو»، بازیگر نقش «سابین وِرن» خبر پخش فصل 2 سریال Ahsoka را اعلام کرد. همچنین، «روزاریو داوسون» بازیگر نقش اصلی «آسوکا تانو»، اشاراتی به نمایش وجه روشن‌تری از شخصیت خودش در فصل دوم داشت.

او اظهار داشت که این فصل جدید فرصتی خواهد بود تا «آسوکا» بعد از رویارویی با گذشته‌اش در فصل اول، به روشنی و آرامش بیشتری برسد. «داوسون» گفت:

خیلی خوشحال‌کننده بود که دیدیم او دوباره به آن حالت سبکی و آرامش دست یافت. این موضوع من را برای فصل دوم بسیار هیجان‌زده کرده است.

او افزود که آسوکا اکنون می‌تواند با صلح بیشتری با گذشته خود مواجه شده و نگاه بیشتری به آینده بیندازد.

فصل اول سریال آسوکا با بازگرداندن «ازرا بریجر» به کهکشان خودشان به پایان رسید. پایان فصل پیش همچنین اشاراتی به رازها و ائتلاف‌های جدید با حضور «بِیلان اسکال» و شاگردش «شین هاتی» داشت؛ هرچند هنوز مشخص نیست آیا بعد از درگذشت «ری استیونسون»، بازیگر نقش «بیلان»، این شخصیت جایگزین خواهد شد یا خیر.

فصل دوم سریال Ahsoka
فصل دوم سریال Ahsoka

آسوکا که نخستین بار توسط «اشلی اکستاین» در سریال‌های انیمیشنی جنگ‌های کلون و سایر انیمیشن‌ها صداگذاری شد، در نهایت به سریال‌های لایو-اکشن مندلورین و کتاب بوبا فت راه یافت و سپس با بازی «داوسون»، سریال اختصاصی خود را دریافت کرد.

این سریال همچنین به عنوان دنباله‌ای بر جنگ ستارگان: شورشیان عمل کرده و شخصیت‌های زنده مانند «سابین»، «ازرا» و «هرا سیندولا» را معرفی می‌کند و به سرنوشت «تران» پس از پایان «شورشیان» می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال آسوکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: CBR

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما