خودروی برقی فولکس واگن در بازار آزاد قیمت خورد ؛ ID.4 چند معامله می شود؟

با آغاز فرآیند تحویل اولین خودروهای برقی آلمانی به مشتریان، قیمت خودرو برقی فولکس واگن ID.4 در بازار آزاد مشخص شد.

اگرچه واکنش بازار به دلیل نبود زیرساخت خودروهای برقی خیلی خوب نیست. نبود اما بازار داخلی بار دیگر نشان داد که همچنان به اصالت خودرو اهمیت زیادی می دهد و این اصالت در میزان استقبال از خودروهای برقی نیز نمود پیدا کرد. در اولین عرضه گسترده خودروهای برقی، شاهد این بودیم که متقاضیان تمایل بیشتری به خرید خودرو از فولکس واگن و آئودی رفتند و الان هم همین رویه را در بازار می بینیم. در سال های اخیر شماره گذاری و تحویل. فولکس واگن ID.4 شروع شده و کم کم شاهد نمونه های کیلومتر صفر در نمایندگی ها و آگهی های فروش خودرو هستیم. جالب اینجاست که این بار بازار به نفع این خودروهای تمام برقی بوده و فروشندگان فکر کرده اند که این خودرو سود خوبی به همراه خواهد داشت. قیمت کل مصرف کننده این خودرو 2 میلیارد و 215 میلیون تومان اعلام شده بود و اکنون تبلیغات این خودرو رقمی بین 3.2 تا 3.5 میلیارد تومان را نشان می دهد. البته این احتمال وجود دارد که با پیشرفت مراحل تحویل، در آینده قیمت نیز تعدیل شود، اما قطعا شاهد کاهش قیمتی برای این محصول اروپایی مانند چینی برقی نخواهیم بود.

نام ماشین قیمت تایید شده توسط وارد کننده (تومان) قیمت بازار (تومان)
فولکس واگن ID.4 ۲,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰ 3,200,000,000 تا 3,500,000,000

مشخصات فنی و فیلم معرفی.

این خودروی جذاب آلمانی دارای پیشرانه الکتریکی 125 کیلووات (معادل 168) است اسب بخار) به گونه ای مجهز شده است که این موتور بتواند گشتاور 310 نیوتن متر را به چرخ های عقب این خودرو انتقال دهید. باتری ها فولکس واگن ID.4 ظرفیت آن 55.7 کیلووات ساعت است و زمان شارژ آن با شارژرهای خانگی نزدیک به 8.5 ساعت است، اما با کمک شارژرهایی با فناوری شارژ سریع ظرفیت آن در 35 دقیقه به 20 تا 80 درصد می رسد.

از جمله ویژگی های فولکس واگن ID.4 می توان به: 6 ایربگ ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل استارت در سربالایی، ترمز اضطراری، هشدار برخورد از جلو، کمک خروج از خط، آلومینیوم 19 اینچی، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید و سیستم خروج، سیستم صفحه نمایش لمسی چند رسانه ای، سیستم صوتی حرفه ای، دستیار صوتی، تقویت کننده دیجیتال عقب، سقف پانوراما، سنسور نور، سنسور باران، آینه مرکزی الکتروکروماتیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، نگه داشتن خودکار، ترمز دستی برقی، کروز کنترل تطبیقی , تکنولوژی روشنایی LED, سنسور پارک جلو و عقب و…

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما