به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، آن هاتاوی با سومین فیلم سینمایی «خاطرات شاهزاده خانم» بازگشت خود را تایید کرد. وی همچنین اعلام کرد این فیلم به کارگردانی ادل لیم بر اساس فیلم های «جوی راید»، «آسیایی های خارپل» و «رایا و آخرین اژدها» ساخته شده است.

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، لیم در بیانیه‌ای گفت، به‌عنوان یکی از طرفداران سرسخت The Princess Diaries، از اینکه بخشی از سومین فیلم از این مجموعه محبوب هستم، هیجان‌زده هستم.

این فیلم با بازی آن هاتاوی در نقش میا ترموپولیس، نوجوانی پرشور از خانواده سلطنتی و جولی اندروز در نقش مادربزرگش، اولین بار در سال 2001 به کارگردانی گری مارشال ساخته شد و در حالی که هزینه ساخت آن 26 میلیون دلار بوده، هزینه ساخت آن 165 میلیون دلار بوده است. هاتاوی فروخته شده نیز یکی از تهیه کنندگان فیلم جدید خواهد بود.

خبر ساخت «خاطرات شاهزاده 3» از سال 2022 مطرح شد و هاتاوی سال گذشته در مصاحبه ای گفت: هنوز چیزی برای اعلام وجود ندارد. اما ما در جای خوبی هستیم.

فلورا گریسون در حال نوشتن فیلمنامه است. جزئیات داستان تایید نشده است، اما انتظار می رود فیلم سوم ادامه این مجموعه باشد و ادامه داستان دو فیلم قبلی «خاطرات شاهزاده خانم» و دنباله آن، «نامزدی سلطنتی» در سال 2004 باشد.

لیم فیلمنامه فیلم پرطرفدار «آسیایی های خارپل» را نوشت که با بودجه 30 میلیون دلاری ساخته شد و 174 میلیون دلار برای برادران وارنر فروخت. یکی این کمدی به یکی از سودآورترین کمدی های رمانتیک تمام دوران تبدیل شد. این فیلم نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم، جوایز انجمن تهیه کنندگان شد و برنده جایزه منتخب منتقدان شد. لیم سپس با نوشتن فیلمنامه رایا و آخرین اژدها از دیزنی، موفقیت آسیایی ها را دنبال کرد که نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شد. در سال 2023، لیم اولین کارگردانی خود را با Joy Ride با بازی اشلی پارک، شری کولا، سابرینا وو و استفانی هسو انجام داد. او همچنین در کنار ست روگن و ایوان گلدبرگ از پوینت گری پیکچرز تهیه کننده این فیلم بود.

لیم اهل مالزی با تبار چینی است و کار خود را در تلویزیون از سال 2000 به عنوان نویسنده و تهیه کننده آغاز کرد.

۲۴۵۲۴۳

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما