به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، جزئیات واریز سود سهامداران در هفته دوم. مهر این ماه حاکی از آن است که 16 ناشر سود جاری، سنوات و حق تقدم 2 میلیون و 922 هزار و 425 سهامدار را به حساب سرمایه گذار سجامی واریز کرده اند که شامل 3 هزار و 981 میلیارد و 882 میلیون تومان می شود.

واریز سود جاری 14 شرکت.

این گزارش می افزاید: در هفته دوم مهر در این ماه 14 شرکت «حمل و نقل بین المللی خلیج فارس و زراعت و دامپروری، سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق، پتروشیمی زاگرس، سیمان ایلام، پالایش نفت شیراز، راهبردتامین، تولید و توسعه سربروی ایرانیان، غلتک سپاهان، سرمایه گذاری بوعلی اصفهان، شهید کندی کارخانجات، فرآورده های غذایی و چهار محال» سود جاری 2 میلیون و 422 هزار و 967 سهامدار که شامل 3 هزار و 948 میلیارد و 921 میلیون تومان است به حساب خود در سامانه سجام واریز شد.

سپرده سود سالانه و حق تقدم ۲ شرکت

گفتنی است: در این دوره دو انتشارات «فن سازی خاور و لیزینگ آفرین» سود و حق تقدم سالانه 499 هزار و 458 سهامدار شامل 32 هزار و 960 میلیون تومان را از طریق سپرده گذاری مرکزی پرداخت کردند.

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است «سجام» یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی فعالان این بازار اعم از «سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران مؤسسات» در این سامانه تنها یک نفر هستند. یک بار و برای همیشه در آنجا ثبت نام می کنند و پس از احراز هویت حضوری یا غیر حضوری، می توانند خدمات را بر اساس داده های تایید شده دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، «اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی» افراد از طریق این سامانه ثبت می شود و از این پس هیچ مؤسسه مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار ندارد.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی سجام اقدام کنند.

مزایای ازدواج

لازم به ذکر است «دریافت کد معاملاتی ورود به بازار سرمایه، دریافت سود جاری، سنوات و سود سهام سرمایه، امکان ورود به درگاه ذینفعان بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن از جمله خدمات الکترونیک مراقبت، مشاهده و گزارش دارایی ها. . ، دریافت اوراق سهام، لیست مجامع و برگزاری مجامع به صورت الکترونیکی، گزارش سود پرداختی، سابقه سود سهام و گزارش حق تقدم استفاده نشده» از جمله مزایای ویژه ثبت نام و احراز هویت در سامانه «سجام» است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما