به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی این موفقیت را به سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور و فرماندهان، مدیران و کارکنان این نیرو تبریک گفت. گروه و خانواده هایشان در فرارسیدن “هفته نیروی انتظامی”.

به گزارش ایرنا، وی در این پیام گفت: خداوند را شاکریم که فرماندهی نیروی انتظامی امروز نماد پلیس مقتدر، فهیم، آگاه، توانا و کافی با تکیه بر خاستگاه و حمایت مردم و اقتدار انقلابی و زوال ناپذیر است. و با کمک سیاست ها و راهبردها هوشمندانه و متناسب با مقتضیات زمان و با پشتوانه نیروی کاری مؤمن، انقلابی، ولایتمدار و متعهد به مبانی و مبانی دینی و شرعی و پیرامون وی با مهارت و تخصص پیشین خود توانسته است در تعامل و هم افزایی با تلاش مؤمنانه و جانانه خود با سایر نیروهای مسلح، نهادها، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی ایران، امنیت و آرامش اجتماعی را تثبیت کند. حاکمیت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای اجتماعی جامعه ایران به عنوان الگویی کارآمد با جلب مشارکت سایر ملت ها.

فرمانده کل سپاه در پایان پیام خود نوشت: یاد، نام، یادها و حماسه آفرینی های شهدا، جانبازان و جانبازان فرج در هشت سال دفاع مقدس و سایر مناطق پرخطر را گرامی می داریم. دفاع از امنیت و نظم جامعه و مناطق عملیاتی برای مردم و موفقیت های مستمر برای تک تک جان برکفان نیروی انتظامی از مرزهای میهن اسلامی تا شهرها و روستاهای کشور. استغفار حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است. یک خدای بزرگ

دریادار سیاری: پلیس همیشه نگران آرامش مردم است

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل ارتش تبریک گفت. ورود

در متن پیام دریادار سیاری آمده است: فرارسیدن هفته انتظامی را به جنابعالی، فرماندهان، مسئولین و اعضای ستاد وفادار، فداکار، فداکار و شجاع نیروهای مسلح توانمند تبریک و تهنیت عرض می نمایم. زمان گرامیداشت و پاسداشت حماسه آفرینی های فرج.

در ادامه این پیام آمده است: سنگداران با نصیحت و امنیت همیشه بیدارند. در خصوص مکتب مرداد اهل بیت(ع) غیورمردان با لباس سبز پلیس کشور همچون رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس همواره با فداکاری و ایثار برای دفاع از مظلوم و مظلوم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند. متجاوزان و برای مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی، نمونه «فستاقم کما امرتا» با اقتدار و صلابت توأم با عطوفت و فضل اسلامی خدمت شایانی در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است. ایران در راستای تامین و حفظ نظم، امنیت و آسایش جامعه اقداماتی را انجام داده و همواره نگران آرامش در کشور بوده است. مردم متوجه شده اند که مردم به پلیس افتخار می کنند، به آنها اعتماد دارند و قدردان تلاش های آنها هستند.

دریادار سیاری در پیام خود گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ممتاز و گرانقدر نیروی انتظامی و شهدای مدافع امنیت کشور؛ از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسالت دارم.

۲۹۲۱۹

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما