bato-adv

امروزه آگاهی، پیشگیری و تشخیص زودهنگام به مهم ترین روش های مبارزه با سرطان تبدیل شده است.. به همین مناسبت هر سال بیش از 10 مهر تا 10 آبان (اکتبر) این ماه به عنوان ماه آگاهی از سرطان سینه در جهان شناخته می شود.. به گزارش روابط عمومی اسنپ، کمپین بزرگی از سوی این شرکت برای آگاهی بخشی در مورد سرطان سینه در سطوح مختلف در مدت مذکور انجام شد.. هدف از این کمپین ارائه اطلاعات موثر در مورد راه های پیشگیری از سرطان سینه، مراقبت های شخصی و غربالگری سرطان سینه است..

گزارش کردن سازمان کروی بهداشت (سازمان بهداشت جهانی)بر اساس داده های مطالعه ای که در آوریل امسال انجام شد (۲۰۲۴) به روز رسانی و در «مجله سرطان برای پزشکان» (C.A.) تقریبا 2 نسخه در سال 2022 منتشر شد/3 میلیون زن در جهان به سرطان سینه مبتلا شده اند. از این تعداد، 670000 نفر در سراسر جهان جان خود را از دست دادند. اسنپ ​​روابط عمومی اعلام شد: «با توجه به گستردگی و گستردگی موضوع، این شرکت با تاکید بر اهمیت تشخیص زودهنگام در کاهش میزان مرگ و میر از پستان، در صدد است تا آگاهی بیشتری را در مورد راهبردهای پیشگیری، خودمراقبتی و اطلاعات در مورد عوامل خطر و علائم هشدار دهنده افزایش دهد. سرطان سرطان را در دستور کار قرار دهید

تبلیغ کمپین «آگاهی از سرطان سینه» منفجر شود

بسته به اهمیت موضوع، اسنپ گروه های هدف مختلفی برای کمپین دارد «آگاهی از سرطان سینه» این کمپین را در 3 بخش مدیریت و پیاده سازی می کند: آگاهی برای کاربران مسافر، آگاهی برای کاربران راننده و آگاهی برای همکاران اسنپ..

این برنامه فوق العاده در کمپین «تشخیص زودهنگام سرطان سینه گام بزرگی در جهت درمان است» راهبردهای پیشگیری و تشخیص زودهنگام و همچنین افزایش آگاهی را ترویج می کند.

قسمت اول: اطلاع رسانی به کاربران مسافر از پروژه باشگاه خیریه

اسنپ ​​هجدهمین پروژه خیریه باشگاه خود را به افزایش آگاهی کاربران در مورد سرطان سینه اختصاص داد.. در این بخش علاوه بر افزایش آگاهی، راهکارهای پیشگیری و تشخیص سرطان سینه نیز مورد بحث قرار گرفته است.. اسنپ ​​با همکاری خیریه «بهنام دشپور» برنامه ریزی می کند «مشارکت در خرید دستگاه ماموگرافی سه بعدی مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لوکمان حکیم» اجرا در بخش خیریه باشگاه. پس از بررسی درخواست این بیمارستان و نیازسنجی انجام شده توسط موسسه خیریه بهنام دشپور، نیازهای این بیمارستان با توجه به سهولت دسترسی، پذیرش بیمه های مختلف، تعرفه های درمانی و تشخیصی پایین و حضور کارشناسان مجرب علمی مورد رسیدگی قرار گرفت. پرسنل بیمارستان در اولویت قرار گرفت..

کاربران مسافر می توانند با اهدای امتیاز باشگاه بدون پرداخت هیچ مبلغی در این طرح شرکت کنند.. اسنپ ​​به ازای هر 2 هزار امتیاز کاربری 4 هزار تومان به خیریه می پردازد. در حالی که طرح کلوپ خیریه در این قسمت از کمپین اجرا می شود، بینندگان اسنپ با اطلاعات گوناگون از جنبه های مختلف سرطان سینه مطلع خواهند شد..

قسمت دوم: اطلاع رسانی به کاربران اسنپ درایو

داخل پیشنهاد «آگاهی از سرطان سینه» کاربران درایو، مهمترین دارایی اسنپ نیز در نظر گرفته شدند. هدف باشگاه رانندگان اسنپ افزایش آگاهی در مورد سرطان سینه از طریق کانال های اطلاع رسانی است.. در این راستا، یکی قسمت های رادیو اسنپ به افزایش آگاهی و اطلاع رسانی در مورد این نوع سرطان اختصاص دارد.. در این قسمت، جراح عمومی دکتر. ستاره محمودی، آموزش هایی در مورد علائم اولیه سرطان سینه، نحوه انجام مراقبت های شخصی، راه های محافظت و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان سینه ارائه می شود..

قسمت سوم: اطلاع رسانی به همکاران اسنپ

تیم منابع انسانی اسنپ با خیریه برای ارائه اطلاعات سرطان سینه شریک می شود «بهنام دشپور» مطالب و فیلم های آموزشی تهیه می کند و در اختیار همکاران خود در مجموعه قرار می دهد.. در این ویدئو دکتر فوق تخصص جراحی عمومی ستاره محمودی در مورد علائم اولیه سرطان پستان، روش های مراقبت شخصی، روش های پیشگیری و اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان پستان آموزش می دهد..

از سوی دیگر، بازارچه خیریه ای نیز برای کارکنان اسنپ با مشارکت موسسه همکار تشکیل شد و درآمد حاصل از آن مستقیماً به موسسه همکار اهدا شد و بخشی از هزینه های درمانی بیماران سرطان سینه را پوشش داد..

تشخیص زودهنگام سرطان سینه گام بزرگی در جهت درمان است

طبق آخرین آمار سازمان کروی بهداشت بر اساس گزارش منتشر شده در سال 2022، شایع ترین سرطان در زنان ایرانی سرطان سینه است.. میزان بروز این سرطان در کل جمعیت کشور 11 نفر است./3 درصد از دومین سرطان شایع گزارش شده است.

تشخیص زودهنگام سرطان سینه باعث افزایش اثربخشی درمان، کاهش عوارض درمانی و کاهش مرگ و میر می شود.. این امر نه تنها به نفع بیماران و خانواده‌های آنان است، بلکه می‌تواند با کاهش هزینه‌ها و مدیریت بهتر منابع پزشکی، تأثیر مثبت و قابل‌توجهی بر جامعه و نظام سلامت داشته باشد.. بنابراین تشویق به معاینات منظم و دوره ای توسط پزشک متخصص با توجه به سن و سابقه خانوادگی افراد و افزایش آگاهی در این زمینه بسیار مهم است..

علل سرطان سینه هنوز برای محققان و پزشکان ناشناخته است، اما عواملی که ممکن است خطر ابتلا به سرطان سینه را افزایش دهند اکنون شناسایی شده اند.. این موارد شامل سن، ژنتیک و سابقه خانوادگی سرطان سینه، سابقه سرطان سینه، بلوغ زودرس، یائسگی تاخیری، عدم بارداری یا بارداری بالای 30 سال، عدم شیردهی، چاقی، سیگار کشیدن، عدم تحرک و غیره است. واقع شده است.. محققان بر این باورند که رژیم غذایی سالم و عادات سبک زندگی سالم، مانند ورزش روزانه، ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد..

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما