فیلم داکتر استرینج 3 با خبرهایی از بازگشت «سم ریمی» به عنوان کارگردان این اثر، به زودی ممکن است به دنیای سینمایی ابرقهرمانی «مارول» بازگردد.

به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین جادوگر دنیای سینمای «مارول»، یعنی «داکتر استرینج» به زودی دوباره روی پرده سینما ظاهر شود. به تازگی گزارشی از «جف اسنایدر» منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو «مارول» تقریباً توافقی برای بازگشت سم ریمی به عنوان کارگردان فیلم سوم داکتر استرینج را به پایان رسانده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سم ریمی کارگردانی فیلم داکتر استرینج 3 را بر عهده خواهد داشت

«ریمی» پیش از این در سال 2022 کارگردانی فیلم داکتر استرینج در چندجهانی جنون را بر عهده داشت و جایگزین «اسکات دریکسون»، کارگردان اولیه این فرانچایز شد. با اینکه جزئیات دقیقی درباره زمان اکران یا داستان داکتر استرینج 3 ارائه نشده، این خبر اولین نشانه واضح از وجود این فیلم پس از پایان هیجان‌انگیز چندجهانی جنون به شمار می‌رود.

فیلم داکتر استرینج 3

در پایان فیلم 2022، «داکتر استرینج» با بازی «بندیکت کامبربچ» و شخصیت «کلیا»، با بازی «چارلیز ترون»، برای مقابله با تهدیدهای جدید همکاری کردند. همچنین، «کامبربچ» در مصاحبه‌ای گفته که او نیز مشتاق به ادامه این نقش است و می‌خواهد بیشتر از این شخصیت پیچیده و جذاب کشف کند.

علاوه بر این، هواداران مشتاقند بدانند که آیا «سم ریمی» به دنیای فیلم‌های «اسپایدرمن» که در اوایل دهه 2000 برای «سونی» ساخته، بازخواهد گشت یا خیر. در حالی که فیلم چهارم «اسپایدرمن» هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده، «ریمی» گفته بود که اگر داستان مناسبی برای آن وجود داشته باشد، مایل است به آن جهان بازگردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم داکتر استرینج 3 توسط سم ریمی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما