شبنم مقدمی بازیگر محبوب ایرانی، با فیلم زنبورکارگر در جشنواره بین‌المللی «عشق» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

«شبنم مقدمی» بازیگر بااستعداد سینما و تلویزیون ایران، با حضور در فیلم زنبورکارگر به کارگردانی «افشین صادقی» در جشنواره بین‌المللی «عشق» به موفقیتی بزرگ دست یافت. این جشنواره که به موضوع صلح و کمک به کودکان اختصاص دارد، هرساله در کشور آمریکا برگزار خواهد شد و یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی جهانی محسوب می‌شود. «مقدمی» با درخشش خود در این فیلم، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کرد و این موفقیت را به عنوان یک افتخار بزرگ برای خود و سینمای ایران به ثبت رساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


شبنم مقدمی جایزه بهترین بازیگر نقش مکل زن را دریافت کرد

فیلم زنبورکارگر داستانی دراماتیک و جنایی را روایت می‌کند و به مسائل اجتماعی مهمی می‌پردازد. این فیلم با ترکیبی از بازیگران برجسته ایرانی، نظیر «حمید فرخ‌نژاد»، «سعید آقاخانی»، «ستایش موسوی»، «حسین مهری»، «مجید نوروزی»، «مارال فرجاد»، «علیرضا آرا» و «پگاه آهنگرانی»، توانسته توجه تماشاگران و داوران را به خود جلب کند.

شبنم مقدمی

حضور «شبنم مقدمی» در این جشنواره نه تنها نشان از توانمندی‌های او به عنوان یک بازیگر دارد، بلکه همچنین نمایانگر تلاش‌های سینماگران ایرانی برای طرح موضوعات مهم اجتماعی و بشردوستانه در عرصه بین‌المللی است. با کسب این جایزه، «مقدمی» بار دیگر نام خود را در لیست بازیگران برتر سینما قرار داد و امیدوار هستیم که این موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد و الهام‌بخش نسل‌های آینده سینماگران ایرانی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکل زن توسط شبنم مقدمی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما