اسامی شرکت های حاضر در نمایشگاه خودروی تبریز 1403 مشخص شد

شرکت نیکاتیس به عنوان برگزارکننده بیست و هشتمین دوره نمایشگاه تبریز، اسامی شرکت کنندگان این نمایشگاه را اعلام کرد.

نمایشگاه خودرو تبریز به عنوان بزرگترین گردهمایی خودرو در غرب کشور همه ساله برای شهروندان و خودروسازان اهمیت زیادی دارد. امسال این نمایشگاه با مشارکت حداکثری خودروسازان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از هفدهم تا بیستم از آن بازدید کنند. مهر از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز دیدن فرمایید. به گفته شرکت نیکاتیس (برگزارکننده نمایشگاه خودرو تبریز)، آمیتیس گستر نگاه پیشگام (واردکننده نشان نیسان)، پارس ساتر هوشمند (واردکننده نشان اسکودا)، ایرانیان معین خودرو (واردکننده نشان تویوتا)، رساموتور خاورمیانه (سوزوکی) واردکننده نشان) و GAC. ) و فردا موتورز (وارد کننده برند ام جی) شرکت هایی هستند که پس از سال ها با محصولات وارداتی در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های مذکور، شرکت های تولیدی دیگری نظیر مجتمع لیفتراک سهند، آرام سیکل مادو، خودروسازان دیزل آذربایجان، سیکل جهان همتا، نیرو تراوکه، آمیکو، ایران خودرو دیزل، زامیاد، پیلسان و … حضور دارند.

نمایشگاه خودرو تبریز 1403 با استانداردهای جدید برگزار می شود. از سوی دیگر، رویدادهایی موازی با این نمایشگاه برگزار خواهد شد. در این دوره از نمایشگاه خودرو تبریز به عنوان مثال کارگاه های آموزشی، تست درایو برخی از خودروهای حاضر و … برگزار می شود.

این رویداد خودرویی از 17 تا 20 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و جدیدترین رسانه ها برای پوشش اخبار این رویداد در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما