رشد 5 درصدی تحویل محصولات گروه سایپا/ رشد ۳۵ درصدی میزان فروش گروه سایپا

گروه خودروسازی سایپا از ابتدای امسال تا 16 مهرماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد رشد تحویل محصولات و 35 درصد افزایش فروش خودرو را ثبت کرد.

گروه خودروسازی سایپا با وجود مشکلاتی که در فرآیند تولید وجود داشت، موفق شد رشد خوبی را در زمینه تحویل و فروش خودرو به متقاضیان ثبت کند، بر این اساس از ابتدای سال جاری تا 16 مهرماه، این گروه صنعتی 223 هزار دستگاه خودرو تحویل داده است. مشتریان، در مدت مشابه سال گذشته این رقم 214000 دستگاه خودرو بوده است. بنابراین رشد 5 درصدی در این زمینه حاصل شده است.

همچنین گفتنی است، فروش گروه سایپا در بازه زمانی مذکور رشد 35 درصدی را تجربه کرد، به طوری که از ابتدای سال 1402 تا 16 مهرماه سال گذشته، مجموع فروش گروه خودرو سایپا 63 دستگاه بوده و در همین مدت سال 86 مذاکره انجام شده است.

یکی دیگر از موفقیت های ثبت شده در حوزه فروش گروه خودروسازی سایپا کاهش بدهی های معوق است. در ابتدای سال جاری میزان تعهدات معوق این گروه 45 هزار دستگاه بوده و آخرین آمار 30 هزار دستگاه است. شهریور ماه امسال نشان می دهد که تعهدات معوق به 15 هزار دستگاه می رسد. بنابراین پیشرفت 66.6 درصدی در این زمینه حاصل شده است.

تلاش گروه سایپا بر این است که خودروهای ثبت نامی را طبق قرارداد به مشتریان محترم تحویل دهد و همچنین تعهدات معوقه را در مدت زمان کوتاهی به صفر برساند. بر این اساس گروه سایپا به تمامی مشتریانی که خودروهایشان با تاخیر مواجه شده است پرداخت خواهد کرد. .

اقدام دیگری که گروه سایپا با مساعدت و همکاری سازمان ملی استاندارد برای تقاضا و رفاه حال مشتریان انجام داده است، اخذ مجوز شماره گذاری مجدد محصولات کاری است.

با تعاملی که بین گروه خودروسازی سایپا، استانداردهای ملی، سازمان های محیط زیست و راهداری رخ داد، فروش محصولات کار از 18 مهرماه آغاز می شود. لذا گروه سایپا از همکاری سازمان های مذکور و سایر مجموعه هایی که حمایت های لازم را در این راستا انجام دادند تقدیر و تشکر می نماید.

یکی دیگر از شاخص های بهبود شرایط تولید و فروش خودرو در گروه خودروسازی سایپا، «زمان پارک» است. سال گذشته مدت زمان حضور خودرو در پارکینگ های گروه سایپا (از زمان آماده فروش تا تحویل به مشتریان) علیرغم زمان رسیدگی به گواهی اسقاط، امسال 25 روز بود. بر اساس شاخص، زمان ماندگاری در پارکینگ ها به 15.72 روز رسید.

بر اساس گزارش عملکرد فوق الذکر، گروه خودروسازی سایپا در تلاش است تا با برنامه ریزی های توسعه ای و برنامه ریزی منسجم و دقیق در تولید، با ارتقای کیفیت و تنوع محصولات، شرایط را برای افزایش عرضه محصولات این گروه صنعتی فراهم کند خود. خودروهایی با شرایط مناسب تر

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما