بیوگرافی

ندا قاسمی بازیگری در تئاتر را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. بعدها در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری مشغول به کار شد و از سال 1372 به عنوان گوینده، دوبله و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول به کار شد. وی همچنین دانشجوی دکتری شیمی آلی دانشگاه تهران است.

فعالیت های ندا قاسمی

او علاوه بر بازیگری تئاتر و تلویزیون به دوبله نیز می پردازد. او بازیگری در تئاتر را از 20 سالگی آغاز کرد و در سال 1374 با نمایش بهی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد. او اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون با بازی در نقش شیرین در سریال نون خا به کارگردانی سعید آقاخانی به دست آورد.

ندا قاسمی

او درباره نقش خود در نقش اسمورف و خط داستانی ازدواجش گفت: با پیشرفت نویسنده، شخصیت بیشتری در بازیگران می بیند و طبیعتاً کنترل بیشتری نسبت به قبل بر روی این دارد که چه اتفاقاتی برای بازیگر بنویسد و در چه ماجراهایی و ویژگی هایی او را درگیر کند. ” ندا قاسمی همچنین در سریال رادیویی «قلب بنفش» به کارگردانی میر طاهر مظلومی بازی کرد.

ندا قاسمی

عکس ندا قاسمی با لباس زیبای بلوچی

ندا قاسمی از آن دست بازیگرانی است که اگرچه فعالیت محدودی در شبکه های اجتماعی دارد، اما همچنان عکس های جالب و زیبای خود را منتشر می کند. او آنجاست یکی او از آخرین پست خود تصویری زیبا از چابهار و اسکله بریس منتشر کرده است.

ندا قاسمی

ندا قاسمی

سریال نون خ

نون خان نام مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی پخش شده از شبکه یک به تهیه کنندگی مهدی فرجی، نویسندگی امیر وفایی و کارگردانی سعید آقاخانی است. عنوان نون خا اشاره ای به نام شخصیت اصلی داستان، نورالدین خانزاده است که با هموطنان خود به ماجراجویی می پردازد. این سریال که در سال های 2018، 2019، 2018، 2019، 2020 و 2013 از شبکه یک سیما پخش شده است، تاکنون 5 فصل داشته است.

ندا قاسمی

ندا قاسمی

ندا قاسمی

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما