مشاهده شد پسر 13 ساله ای با ضربات متعدد چاقو از ناحیه سینه کشته شده و پدرش با چاقو به همراه پسرش خودکشی کرده و تلاش امدادگران حاضر در محل بی نتیجه ماند.

ماموران کلانتری این فرماندهی با دریافت خبر درگیری خانوادگی در فاز 8 پردیس، برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

به گزارش روزنامه ایران، سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از حضور ماموران پلیس در محل، زنی 38 ساله با مراجعه به ماموران توضیح داد که همسر سابقش وارد یک دستگاه خودرو شده است. مشاجره با همسر فعلی اش.» با ورود او به خانه و ضرب و شتم او، به دلیل شدت جراحات وارده مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد، اما شوهر سابقش ناگهان پسرش -فرزند خودش- را گروگان گرفت. او را به داخل خانه آوردند و در را قفل کردند و او را تهدید به کشتن کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی پس از بازکردن درب منزل و ورود به منزل، پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ دستور ورود، با هماهنگی نیروهای اورژانس و یک قفل ساز «مشاهده شد پسری 13 ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه کشته شد و پدرش با ضربات چاقو به همراه پسرش خودکشی کرد و تلاش امدادگران اورژانس حاضر در محل بی نتیجه ماند.

سرهنگ صارمی افزود: با توجه به فوت قاتل، تحقیقات و پیگیری ابعاد پنهان موضوع توسط ماموران انتظامی این فرماندهی در حال بررسی است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما