وزیر دفاع پاکستان با تاکید بر ناتوانی اسرائیل در مبارزه با فلسطین، لبنان و جمهوری اسلامی ایران، گفت: پاکستان دارای قدرت هسته ای است و رژیم صهیونیستی قادر به مقابله نظامی با ما نیست.

به گزارش ایرنا، خواجه محمد آصف در گفت و گو با خبرنگاران در اسلام آباد نسبت به اقدام احتمالی اسرائیل برای ماجراجویی نظامی علیه پاکستان هشدار داد.

وی افزود: پاکستان دارای سلاح هسته ای است و اگر اسرائیل به دنبال رویارویی نظامی با ما باشد، جهان را به جنگ هسته ای تهدید خواهد کرد.

وزیر دفاع پاکستان با اشاره به ناتوانی رژیم صهیونیستی در مبارزه با مبارزان فلسطینی، لبنانی و ایرانی گفت: آرزوی ما پیروزی برادرانمان در ایران، لبنان و غزه است.

وی گفت: برخی از عناصر خارجی به دنبال ناامنی در پاکستان هستند، از جمله گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان و عناصری که به دنبال حمله به پاکستان از افغانستان هستند.

پاکستان هفته گذشته با مردم لبنان ابراز همبستگی کرد و ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را به شدت محکوم کرد. [رژیم] اسرائیل به ماجراجویی های روزافزون خود در منطقه و تهدیدی جدی برای صلح و امنیت اشاره می کند.

در بیانیه سخنگوی وزارت خارجه پاکستان آمده است: ما از شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که اسرائیل را از ماجراجویی در منطقه و نقض قوانین بین المللی باز دارد و صلح را در خاورمیانه بازگرداند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما