به گزارش بازتاب آنلاین ایرنا، «حسین مشفق خاکپوری» که در درگیری با گروهک تروریستی «جیش الظلم» مجروح و با وجود تلاش کادر پزشکی بیمارستان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. شدت جراحاتش .

یک منبع آگاه به خبرنگار ایرنا گفت: اقدامات نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برای مقابله و جلوگیری از تمامی عوامل برهم زننده نظم عمومی استان به ویژه حوادث اخیر ادامه خواهد داشت.

12 بیشتر در پی اقدامات تروریستی چند روز اخیر در سیستان و بلوچستان توسط عناصر گروهک تروریستی جیش الظلوم و با حمایت سازمان های اطلاعاتی بیگانه، تعدادی از شهروندان اهل سنت بلوچ نیز به شهادت رسیدند. در این استان نهادهای امنیتی و اطلاعاتی با عاملان این حوادث برخورد جدی کردند.

در این زمینه یک سری عملیات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی انجام شد که منجر به قرار گرفتن تیم اصلی طراحان و عاملان این حملات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام و پاسداران آقا امام زمان (عج) شد. شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شد

سلسله عملیات های انجام شده در 20 مهر به درگیری چند ساعته بین نیروهای امنیتی و تروریست های مذکور منجر شد که در این درگیری سه نفر از آنها به هلاکت رسیدند و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.
در پی این عملیات گسترده، سلاح های متعدد و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست ها کشف و ضبط شد.

۲۳۳۲۳۳

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما