سقوط یک دستگاه خودرو به دره چالوس/ یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند

این حادثه عصر امروز در منطقه جنگلی مرتفع «بازیجفت» در حوالی روستای چان رخ داد که در آن راننده 40 ساله خودرو جان باخت و چهار سرنشین دیگر شامل دو مرد و دو زن مجروح شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت: سقوط یک دستگاه خودرو به دره حوالی روستای چنس این شهرستان یک کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

امیرحسین عسگرزاده عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز در منطقه جنگلی مرتفع موسوم به «بازیجفت» در حوالی روستای چانس رخ داد که منجر به فوت راننده 40 ساله خودرو 4 نفر دیگر شد. مسافران از جمله دو مرد و دو زن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: پس از گزارش این حادثه، امدادگران هلال احمر به همراه کادر پزشکی راهی محل شدند که مشاهده کردند خودرو از ارتفاع 60 متری به داخل دره سقوط کرده است.

وی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، سرنشینان این خودرو قصد داشتند به مناطق جنگلی بروند که بر اثر بارندگی و لغزندگی سطح جاده خاکی، تصادف رخ داده است.

عسگرزاده افزود: یکی از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و سه نفر نیز با کمک امدادگران و 115 نیروی امدادی به مراکز درمانی منطقه منتقل شدند.

چانس یکی از روستاهای بخش مرکزی چالوس و متعلق به بخش «کلارستاق شرقی» این شهرستان در غرب مازندران است که در ضلع جنوبی منطقه مرتفع چالوس قرار دارد. خیابان مرزن آباد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما