دو سرباز اسرائیلی بر اثر انفجار پهپاد شلیک شده از عراق کشته شدند

ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز (جمعه) به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن 23 نظامی تیپ پیاده خود در حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: بر اثر برخورد پهپاد مسلح به یک پایگاه نظامی در جولان، 2 سرباز تیپ 13 جولانی کشته شدند.

به گزارش الجزیره، وی گفت این پهپاد از عراق پرتاب شده است.

وی همچنین فاش کرد که در این حمله 23 تن دیگر از تیپ گولانی زخمی شده اند.

تیپ گولانی یک تیپ پیاده نظام ویژه ارتش اسرائیل است.

مقاومت اسلامی عراق نیز مانند دیگر گروه های مقاومت در منطقه در مقابل جنایات روزافزون صهیونیست ها علیه ملت فلسطین سکوت نکرد و از 26 مهرماه با هدف قرار دادن چندین پایگاه نظامی، حمایت از ملت فلسطین و مقاومت را آغاز کرد. اشغالگری آمریکا در عراق و سوریه و دیگر جبهه‌های فعالی که در برابر رژیم اشغالگر و آمریکا متحد شدند تا جبهه جدیدی را در برابر دشمن صهیونیستی آمریکایی در منطقه بگشایند و دشمن را بیشتر سردرگم کنند.

در مرحله اول عملیات مقاومت اسلامی عراق، حملات به مواضع واشنگتن روز به روز افزایش یافت و در مرحله دوم، مواضع رژیم صهیونیستی مورد حمله جنگنده های عراقی قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق پیش از این تاکید کرده بود که تا پایان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه با همدستی آمریکا به عملیات خود ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما