به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون پنج بازی در لیگ برتر انجام داده است که شاگردان خوان کارلوس گاریدو با کسب 11 امتیاز از این پنج بازی در رده چهارم جدول قرار دارند. در لیگ نخبگان آسیا، تیم‌های پرسپولیس تاکنون با الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان دیدار کرده‌اند که تنها با تساوی مقابل نماینده ازبکستان به میدان رفته و قرمزها تنها یک امتیاز از شش امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند.

در گزارش مهر می گوید:یکی «جورجی گلسیانی» یکی از بازیکنانی است که در اکثر بازی های پرسپولیس حضور داشت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

گلسیانی درباره عملکرد پرسپولیس در بازی های لیگ برتر تا اینجای کار گفت: فصل طولانی است و هر امتیازی برای ما تعیین کننده است. فکر می‌کنم بهترین ترکیب را داریم، اما این بدان معنا نیست که همه بازی‌ها را به پایان خواهیم رساند.

وی درباره برد پرسپولیس مقابل استقلال در صد و چهارمین دربی پایتخت گفت: زمانی که چند سال پیش مقابل استقلال بازی کردم همیشه با یک تیم جنگنده روبرو بودم. هرگز کار آسانی نیست نبود برای شکست دادن آنها اما در بازی آخر تیمی را دیدم که وقت تلف می کند و از هر فرصتی برای گیر افتادن استفاده می کند. این روی کیفیت کلی بازی تاثیر می گذارد. ما نماینده فوتبال ایران در زمین هستیم.

مدافع پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در دو بازی اخیر آسیایی مقابل الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان خاطرنشان کرد: ما در بازی با الاهلی مستحق شکست نبودیم اما در بازی مقابل پاختاکور ما بودیم برای بردن به اندازه کافی خوب نیست کیفیت زمین وحشتناک بود و این به طور قابل توجهی کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد. ما دنبال بهانه نیستیم، به دنبال کیفیت کشور هستیم یکی یکی از عوامل مهم در فوتبال است.

گلچیانی درباره همکاری با گاریدو گفت: من در دوران حرفه ای خود با مربیان زیادی کار کرده ام و تقریباً با همه آنها احساس راحتی کرده ام و به گاریدو احترام می گذاریم. تیم مثل همیشه متحد است.

وی درباره دلیل محبوبیتش در بین هواداران پرسپولیس گفت: از احترام هواداران ممنونم اگر در بین هواداران محبوب هستم به این دلیل است که احساس می کنند با جان و دل هستم و برای آن بازی می کنم این تیم با تمام وجودم طرفداران بدون دلیل کسی را دوست ندارند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما