گاریدو:بهانه نمی‌آورم اما دوست دارم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ فردا (شنبه) در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملو اردکان است. خوان کارلوس گاریدو عصر امروز (جمعه) در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: این بازی مثل همیشه برای ما یک بازی مهم است و هدف اصلی ما پیروزی در این بازی است. ما می‌دانیم بازی‌های لیگ سختی‌های خودشان را دارند. مهم این است که تیم ما عالی باشد تا برنده باشیم. فردا با انگیزه بازی می‌کنیم چون می‌خواهیم در بازی پیروز باشیم.

او ادامه داد: چادرملو تیم خوبی است و بی‌محابا بازی می‌کند و از نظر پرس کردن سختگیر هستند و از نظر هجومی خوب کار می‌کنند. قدم اول این است که بازیکنان ما توانایی خود را نشان بدهند و به عنوان یک تیم وارد زمین شویم و همه تلاش خودمان را انجام بدهیم.

او ادامه داد: مطمئنا با کسب سه امتیاز هواداران ما خوشحال خواهند شد. بازیکنان ما می‌دانند که نماینده پرسپولیس هستند و میلیون‌ها هوادار دارد. هر وقت بازی می‌کنیم تیم مقابل ما با انگیزه ۱۰۰ برابر بازی می‌کند. من به عنوان سرمربی می‌خواهم تیمم با تمام وجود فردا وارد زمین شود.

او همچنین درباره وضعیت چمن ورزشگاه تختی هم گفت: این موضعی است که قبلا درباره آن صحبت کرده‌ایم. دوست داریم در زمین بهتر بازی کنیم اما فردا باید در ورزشگاه تختی بازی کنیم و به دنبال سه امتیاز هستیم. ما باید بازی کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

در ادامه این نشست وقتی خبرنگاری از او درباره سفر به مادرید برای حضور در کلاس مربی‌گری سوال کرد، گاریدو پاسخ نداد و نشست را ترک کرد.

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما