تریلر فیلم Better Man منتشر شد

تریلر فیلم Better Man با حضور «رابی ویلیامز» به‌ عنوان یک میمون «CGI» منتشر شد و جزئیات جدیدی از این فیلم زندگینامه‌ای متفاوت ارائه کرد.

«پارامونت پیکچرز» اولین تریلر Better Man، زندگینامه‌ی ستاره‌ی مشهور بریتانیایی «رابی ویلیامز» را منتشر کرد. این فیلم که به کارگردانی «مایکل گریسی» (کارگردان فیلم The Greatest Showman) ساخته شده، داستان زندگی و حرفه‌ی «ویلیامز» را روایت می‌کند؛ اما نکته جالب این است که «رابی ویلیامز» در این فیلم به شکل یک میمون «CGI» به تصویر کشیده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Better Man منتشر شد

ایده‌ی نمایش «ویلیامز» به‌ عنوان یک میمون از صحبت‌های «گریسی» با خود او سرچشمه گرفته است؛ زیرا «ویلیامز» خود را به این شکل تصور می‌کند. این فیلم داستان صعود سریع «ویلیامز»، سقوط ناگهانی او و بازگشت شگفت‌انگیزش به دنیای موسیقی را به‌تصویر می‌کشد.

«رابی ویلیامز» نخستین بار با عضویت در گروه Take That و به عنوان جوان‌ترین عضو آن، به شهرت رسید. سپس به یکی از موفق‌ترین هنرمندان بریتانیا تبدیل شد و رکوردهای زیادی در دنیای موسیقی به‌ نام خود ثبت کرد.

بازیگران دیگری که در Better Man حضور دارند عبارتند از:

  • جوننو دیویس
  • استیو پمبرتون
  • دیمن هریمن
  • الیسون استدمن

فیلم Better Man توسط «پارامونت پیکچرز» و شرکت‌های «سینا استودیوز»، «فیسینگ ایست انترتینمنت» و چندین شرکت دیگر تهیه شده است. از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم می‌توان به خود «رابی ویلیامز»، «ژه چن»، «مارکوس بارمتلر» و چندین نفر دیگر اشاره کرد. «مایکل گریسی» به‌ همراه پل کوری و دیگران تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم هستند و فیلمنامه توسط «سیمون گلیسون»، «اولیور کول» و «مایکل گریسی» نوشته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Better Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbookmovie

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما