به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، تایلند کمدی فوق العاده «چگونه قبل از مرگ مادربزرگت میلیون ها دلار درآمد داشته باشد» را به عنوان نماینده خود در بخش بهترین فیلم بین المللی اسکار انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به کارگردانی پت بونیتیپت و بر اساس فیلمنامه ای که او با همکاری تادساپون تیپتیناکورن نوشته است، کاوشی تکان دهنده و در عین حال دلگرم کننده از درگیری بین نسلی در یک خانواده تایلندی-چینی است.

این فیلم هنگام اکران در گیشه تایلند موفق شد و رکورد یک فیلم تایلندی را در چندین کشور جنوب شرقی آسیا از جمله ویتنام و فیلیپین شکست. فروش بیش از 15 میلیون دلاری فیلم در سینماهای چین سرانجام فروش جهانی فیلم را به 50 میلیون دلار رساند. این تعداد می تواند حتی بیشتر باشد زیرا به بیش از 100 کشور و منطقه فروخته شده است.

آخرین مهلت معرفی این فیلم به آکادمی اسکار برای رقابت در بخش بهترین فیلم بین المللی اسکار 97 تا 2 اکتبر (11) است. مهر) به پایان رسید و احتمالا تایلند باید آخرین کشوری باشد که وارد این رقابت ها می شود.

تاکنون 82 کشور نمایندگان خود را برای حضور در اسکار معرفی کرده اند، اما اسکار هنوز در مورد تعداد فیلم های پذیرفته شده اظهار نظر نکرده است، زیرا هر ساله این احتمال وجود دارد که این نماینده یکی دو کشور به دلیل عدم واجد شرایط بودن در این مسابقات شرکت نکردند.

۲۴۵۲۴۵

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما