بایراکدار: همانطور که دیدیم موشکهای ایران به تلافی حمله اسرائیل شلیک شد و سیستم گنبد آهنین اسرائیل آنگونه که در مورد آن تبلیغ می شد نتوانست دربرابر این موشکها مقاومت کند و اساسا مقاومت در برابر این تعداد از موشک شلیک شده امکانپذیر نیست .

سلجوق بایراکدار، مالک و مدیر کارخانجات تولید پهباد بایراکدار ترکیه در گفتگویی بر قدرت و دقت موشکهای ایرانی تاکید کرد.

 

به گزارش عصر ترکیه، بایراکدار که در گفتگویی در حاشیه برگزاری نمایشگاه تکنولوژی هوا-فضا (تکنوفست) در آدانا سخن می گفت، در جواب سوالی درخصوص قدرت موشکی ایران گفت : هم اکنون در منطقه شاهد این هستیم که اسرائیل با تمام قوا تمام معیارها و ارزشهای 200 هزار ساله انسانی را زیر پا گذاشته و بی محابا زنان و کودکان را می کشد.

 

بایراکدار افزود : همانطور که دیدیم موشکهای ایران به تلافی حمله اسرائیل شلیک شد و سیستم گنبد آهنین اسرائیل آنگونه که در مورد آن تبلیغ می شد نتوانست دربرابر این موشکها مقاومت کند و اساسا مقاومت در برابر این تعداد از موشک شلیک شده امکانپذیر نیست .

 

بایراکدار که خود مهندس هوا-فضا و تولید کننده پیشرفته ترین پهبادهای ترکیه است ادامه داد، قدرت مانور موشکهای ایرانی به گونه ای است که نه گنبد آهنین اسرائیل و نه هیچ سامانه دفاعی دیگری در هرجای جهان توان مقابله کامل با آن را ندارد و من معتقدم ایران از منظر توان فناوری هوا-فضا به اهداف  خود در این حمله رسیده است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما