سردار احمد وحیدی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه در راهپیمایی امروز (شنبه 12، 12). مهر)دانشجویان در مقابل لانه جاسوسی که برای حمایت از جوانان و رزمندگان مقاومت برپا شده بود، گفتند: حزب الله و سید حسن نصرالله از زمان تأسیس تا به امروز در هر جایی که جمعیت مسلمان منطقه نیاز به کمک داشتند در کنار آنها بوده اند.

وی افزود: زمانی که تکفیری ها با حمایت غرب تلاش کردند سوریه و عراق را اشغال کنند، سید حسن نصرالله و حزب الله در کنار مردم سوریه و عراق ایستادند و نگذاشتند آبرو به دست تکفیری ها بیفتد. علاوه بر این، وی به همراه دیگر رزمندگان محور مقاومت، اجازه ورود داعش به لبنان را نداد و بدون شک یکی از دلایل شکست داعش، حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله بود. علاوه بر این، این حزب الله لبنان بود که در زمان وقوع نبرد بوستی در کنار مسلمانان مظلوم آن کشور ایستاد.

سردار وحیدی با بیان اینکه درخت تنومند حزب الله مانند یک قدرت می درخشد و خاری در چشم دشمن و استخوانی در گلو است، گفت: دشمنی که از نیل تا فرات توهمات بزرگی داشت امروز همه توهماتش از بین رفته است. و سعی می کند از خود دفاع کند. در یک منطقه کوچک ساخته خواهد شد.

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سید حسن نصرالله در بیش از ۴۰ سال مبارزه با رژیم صهیونیستی الگوی همه آزادگان جهان در مبارزه با استکبار جهانی شد.

وی افزود: طبیعی بود که شهید نصرالله نمی خواست در رختخواب بمیرد و به شهادت برسد، اما دشمن می داند که حزب الله با شهادت سید حسن نصرالله از بین نمی رود و این روزها می بینیم که در تهاجم زمینی شکست خورده است. در جنوب لبنان به یک رسوایی منجر شده و بنا به اظهارات خود چندین کشته را به دنبال داشته است. دشمن بداند که شهادت سید حسن نصرالله نه تنها قدرت حزب الله را تضعیف می کند، بلکه طوفان جدیدی را در جهان علیه صهیونیست ها به راه می اندازد.

سردار وحیدی با اشاره به عملیات «صادق 2» گفت: در «صادق» دوبار رژیم شکست خورد و چند ناو آمریکایی به آن کمک کردند موشک‌های سپاه را در سرزمین‌های اشغالی فرود بیاورند از جمله با کمک رادارهای کشورهای منطقه دیگران به کشورهای اروپایی نیامد، اما خودشان اعتراف کردند که هر چه بافته اند پنبه شده است و نمی توانند جلوی ظهور جمهوری اسلامی را بگیرند.

وی تاکید کرد: این سیلی نشانه یک نقطه عطف دیگر است و امروز فرماندهان عزیز ما در نیروهای مسلح و سپاه قهرمان با تمام قدرت و ذکاوت آنچنان به نظام ضربه می زنند که دیگر ابزاری برای دفاع از خود ندارند. .

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی اکنون در بن بست راهبردی به سر می برد، گفت: در غزه و لبنان که تصور می کرد با ترور فرماندهان حزب الله، مقاومت را در این کشور در هم می شکند، دستاوردی نداشته است او در روزهای اخیر متوجه شد که تصمیمش برای حمله زمینی به لبنان کاملا اشتباه بوده است.

سردار وحیدی تاکید کرد: عملیات صادق 2 به مقامات رژیم صهیونیستی ثابت کرد که جمهوری اسلامی می تواند تمام نقاط سرزمین های اشغالی را با خاک یکسان کند، اما با وجود این، این دیوانه ای است که در خطر نابودی سران رژیم صهیونیستی قرار دارد این رژیم می گوید که او مشکل بقا دارد، او می تواند در جنون خود کار دیگری انجام دهد، اما رزمندگان ما و فرماندهان ما گفتند که سیلی سخت دیگری برای آنها آماده کرده اند.

وی در خطاب به استانداران منطقه تاکید کرد: کشورهای منطقه نمی توانند خود را از یک جنگ همه جانبه رهایی بخشند و ما به آنها می گوییم اگرچه جمهوری اسلامی از هر جهت آماده است اما کسانی که از نظام و نظام حمایت می کنند هنوز موضع درست در مقابل جنایات را انجام دهند. مهر شرم بر پیشانی آنها نهاده شده است.

ملت‌های عرب باید بدانند که دولت‌های آنها کمکی به مردم لبنان و فلسطین در مبارزه با رژیم صهیونیستی نکرده‌اند. وحیدی خاطرنشان کرد: البته مبارزه با دشمنان خدا کافی است اما شرم ابدی حاکمان کشورهای اسلامی است اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: در نقطه عطف تاریخی هستیم و امروز در این نقطه عطف تاریخی، مقاومت اسلامی آینده جهان را شکل می دهد.

نقطه عطف تاریخی منطقه با مقاومت اسلامی رقم خواهد خورد و آن وعده امام خمینی (ره) است. امروز فتح فلسطین با دفاع مقدس از محور مقاومت محقق می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما