پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: پنه لوپه کروز – پنه لوپه کروز

تولد: 1353/02/08 (سن: 50 سال)

حرفه: بازیگر، کارگردان، نویسنده

سال بهره برداری: 1989 تاکنون.

همسر: خاویر باردم

تعداد فرزندان: 2

پنه لوپه کروز سانچز در 28 آوریل 1974 (2/8/1353) در آلکوبنداس اسپانیا به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی خود را در آپارتمان مادربزرگش گذراند و از آن زمان تاکنون در نقش های مختلف برای سرگرمی دوستان و والدینش بازی کرده است.

پنه لوپه کروز

پنه لوپه علاوه بر حرفه بازیگری، از کودکی به باله علاقه داشت و به مدت 9 سال در کنسرواتوار ملی اسپانیا به تحصیل باله کلاسیک پرداخت. او در سال 1989 در سن 15 سالگی توسط یک آژانس استعدادیابی بازیگری از بین 300 شرکت کننده بازتاب آنلاین شد. او برای بازی در موزیک ویدیویی به نام «نیروی سرنوشت» بازتاب آنلاین شد و در سال 1992 اولین حضور جدی خود را به عنوان دختری به نام «سیلویا» در فیلم درام «.خامون خامون(اسپانیایی: Jamón؛ Jamón) بازی کرد.

آن بازی پنه لوپه او در این نقش طیف وسیعی از نقدهای مثبت و منفی را دریافت کرد و کروز با بازی در این فیلم جایزه گرفت. انگار او برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. آخرین حضور پنه لوپه در سال 1997 در فیلم اسپانیایی Abre los ojos به کارگردانی الکساندر آمانبار بود که در آن نقش سوفیا را بازی کرد.

پنه لوپه کروز

روابط عاشقانه پنه لوپه کروز

پنه لوپه یکی او یکی از بازیگرانی بود که بسیاری از مردان جذاب هالیوود را دیوانه کرد. تام کروز، مت دیمون و اورلاندو از جمله این بازیگران هستند. بلوم و متیو مک کانهی و… اشاره کردند.

روابط عاشقانه پنه لوپه کروز

اما بالاخره در سال 2007 با همبازی اش خاویر باردم در فیلم ویکی بارسلونا به کارگردانی وودی آلن او وارد یک رابطه عاشقانه شد و پس از سه سال آشنایی در سال 2010 ازدواج کرد.

خاویر باردم پنه لوپه کروز

خانه ویلایی لوکس پنه لوپه کروز

خانه ویلایی لوکس پنه لوپه کروز

پنه لوپه کروز بازیگر برنده اسکار خانه ای در سانست استریپ در لس آنجلس به قیمت 3695000 میلیون دلار خریداری کرده است که یک ویلای مجلل 3334 فوتی با چندین اتاق خواب و حمام مجلل و اتاق خدمتکار است که خروجی آن یک پاسیو تزئین شده است. با یک حوض زیبا، همچنین دارای کف بامبو و آشپزخانه بزرگ است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما