کراس اوور جدید تویوتا به ایران آمد

طبق تصاویر تهیه شده توسط خبرنگار جدیدترین خودرو، تویوتا اوربان کروزر (Urban Cruiser) به عنوان کراس اوور جدید این برند ژاپنی وارد ایران شده است. گفته می شود که یکی یکی از شرکت های واردکننده قصد دارد این خودرو را عرضه کند.

به گزارش جدیدترین سایت خبری خودرو، تویوتا اوربان کروزر نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا است و فقط برند و قطعات طراحی آن را تغییر داده است. بر اساس این مشارکت سوزوکی و تویوتا خودروی Urban Cruiser را در بازار کشورهای آفریقایی و حوزه خلیج فارس به فروش خواهند رساند.

مانند نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا، تویوتا اوربان کروزر یا اوربان کروزر هایرایدر فقط در کارخانه هندی مونتاژ می شوند. این خودرو یک کراس اوور پنج نفره است و از نظر فنی، تجهیزات، طراحی کابین و متریال هیچ تفاوتی با گرند ویتارا ندارد. زیر کاپوت این SUV از سوزوکی و تویوتا یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی وجود دارد که قادر است در مجموع 102 اسب بخار قدرت و 136.5 نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT با انتقال به چرخ ها بفرستد جلو یا تمام چرخ ها باید گفت تویوتا اوربان کروزر و سوزوکی گرند ویتارا نیز دارای فناوری هیبریدی میانی هستند.

کراس اوور جدید تویوتا وارد ایران شد
کراس اوور جدید تویوتا به ایران آمد

شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سانروف برقی، استارت دکمه ای، تهویه مطبوع اتوماتیک، فرمان برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه، سنسور نور، سنسور باران، سنسور نویز جلو و عقب، پارکینگ 360 درجه دوربین، تنظیم حالت رانندگی و انتقال نیرو به چرخ ها، شیفت پشت فرمان، آینه الکتروکرومیک، صفحه نمایش لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به چند رسانه ای، نمایشگر هد آپ، چراغ های LED، کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، استارت خودکار و Stop Y System… یکی از امکاناتی است که در نسخه های نسبتا کامل تویوتا اوربان کروزر و سوزوکی گرند ویتارا قابل مشاهده است.

هنوز نام شرکت واردکننده تویوتا اوربان کروزر مشخص نیست. اما در حال حاضر می دانیم که این کراس اوور جدید تویوتا برای اخذ مجوز شماره گذاری و توزیع وارد ایران شده است.

ویدیوی معرفی سوزوکی گرند ویتارا 2024 توسط راسا موتور

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما