شرایط فروش اقساطی دایون Y7 اعلام شد - مهر 1403

به تازگی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا شرایط فروش اقساطی دیون Y7 را اعلام کرده است. زمان تحویل در این شرایط فروش بین 30 تا 75 روز کاری خواهد بود.

در آخرین شرایط فروش. دایون Y7 منتشر شده توسط شرکت صنعت خودرو ایلیا، با مسئولیت محدود. شاسی بلند فروش اقساطی. قیمت قطعی و مصوب این خودرو یک هزار و 998 میلیون تومان و پرداخت اولیه برای ثبت نام 750 میلیون تومان است. در مرحله دوم مبلغ 248 میلیون تومان باید پرداخت شود و مشتریان باید 1000 میلیون تومان در اقساط دوازده، بیست و چهار، سی و شش و 48 ماهه پرداخت کنند. در این شرایط فروش سود نکول 36 درصد و سود انصراف 18 درصد در سال است. تاریخ تحویل بین 30 تا 75 روز کاری خواهد بود و در مدل 75 روزه 24 درصد سود سالانه برای مشتری محاسبه می شود.

جدول شرایط فروش اقساطی Dayon Y7 مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی دایون Y7 اعلام شد. مهر 1403
شرایط فروش اقساطی دایون Y7 اعلام شد - مهر 1403

مشخصات فنی و فیلم تست و بررسی Daion Y7

این خودرو دارای موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی 4K22 است و می تواند 215 اسب بخار قدرت با گشتاور 320 نیوتن متر تولید کند. گیربکس این خودرو همچنان 6 سرعته اتوماتیک است و به هر چهار چرخ خودرو نیرو تولید می کند.

Dayon Y7 از صنعت خودرو ایلیا با دو کیسه هوا، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سیستم کروز کنترل پایداری الکتریکی، کنترل استارت در سربالایی سیستم آنها مجهز به تهویه الکتریکی، صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، روکش داخلی چرمی، پانل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور نظارت بر هوای لاستیک، چراغ های روشنایی در روز، روکش داخلی چرم مصنوعی و غیره هستند. در نوع Y7 Plus امکانات بیشتری مانند رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب وجود دارد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما