طبق گزارش‌های رسمی خبرگزاری‌های فارسی‌زبان فیلم پریسان موفق به کسب جوایزی در چندین جشنواره بین‌المللی و همچنین یک جشنواره برزیلی شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، این اثر به کارگردانی «کامبیز بابایی»، روز گذشته در جشنواره سانتا کروز ریودوژانیرو در برزیل به نمایش درآمد و توانست جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از آن خود کند.

بهترین فیلم های ایرانی در ژانر ترسناک


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم پریسان برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در یک جشنواره برزیلی شد

همچنین، فیلم سینمایی پریسان در جشنواره بین‌المللی فیلم آناتولی که در استانبول ترکیه برگزار شد، جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.

فیلم ایرانی مورس برنده بهترین موسیقی فیلم در جشنواره بین المللی فیلم ماکائو شد

بهترین سریال های ایرانی 1403

در این جشنواره، جوایز بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن نیز به ترتیب به «کامبیز بابایی»، «فرهاد قائمیان» و «لیندا کیانی» تعلق گرفت.

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی تاریخ سینما

فیلم پریسان

در پریسان، بازیگرانی همچون «فرهاد قائمیان»، «لیندا کیانی»، «ثریا قاسمی»، «سیاوش طهمورث»، «شقایق فراهانی»، «مهدی کوشکی»، «صحرا اسداللهی»، «هامون سیدی»، «سیاوش چراغی‌پور»، «سپیده مظاهری»، «شارمین علیمحمدی» و «نادیا شادمان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بهترین فیلم های اجتماعی ایرانی تاریخ سینما

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی راهیابی این گونه آثار ایرانی در جشنواره‌های بین‌المللی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما