طبق اعلام و گزارش نشریه ددلاین (Deadline)، انیمیشن Rugrats ، با یک لایو اکشن سینمایی به دنیای سینمای هالیوود بازخواهد گشت.

به گزارش این خبر، استودیوی پارامونت در حال توسعه یک فیلم بلند و است که ترکیبی از عناصر لایو اکشن و جلوه‌های ویژه باشد و بر اساس این سریال محبوب انیمیشنی دهه 90 ساخته شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت لایو اکشن سینمایی انیمیشن Rugrats تایید شد

در این فیلم، شخصیت‌های «تامی پیکلز» و دوستانش، «چاکی فینستر» و «فیل» و «لیل دوویل»، به‌صورت انیمیشنی ظاهر خواهند شد و داستان در دنیای واقعی، مشابه انیمیشن «سونیک هجزوگ» روایت می‌شود.

بهترین انیمیشن های 2025

هنوز مشخص نیست که کدام یک از شخصیت‌های اصلی سریال در فیلم آینده حضور خواهند داشت یا خیر. «جیسون مور» کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. «کارن روزنفلت» به‌همراه خالقان انیمیشن روگرت ها در این فیلم به‌عنوان تهیه‌کننده‌ها حضور دارند.

انیمیشن Rugrats

سریال روگرت ها در سال 1991 از شبکه نیکلودئون پخش شد و برای چندین فصل ادامه یافت. این سریال الهام‌بخش چندین فیلم سینمایی، از جمله فیلم Rugrats در سال 1998 شد.

بهترین انیمیشن های کمدی جهان تا سال 2024

خبر مربوط به فیلم جدید «راگراتس» نخستین بار توسط ددلاین هالیوود منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن‌های بازسازی شده با لایو اکشن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما