بعدی- موسس و مدیر عامل متا در مصاحبه اخیر خود با یک ساعت مچی پر زرق و برق و بسیار گران قیمت ظاهر شد.

بر اساس گزارش نیویورک پست، به گفته کارشناسان مد، ساعت جدید مارک زاکربرگ بین 90000 تا 95700 دلار قیمت دارد. این تقریباً قیمت یک تسلا سایبرتراک 99990 دلاری است، تقریباً دو برابر میانگین حقوق سالانه در ایالات متحده! اوایل این ماه، این غول فناوری 40 ساله عکسی را در اینستاگرام از همسرش منتشر کرد که در آن ساعت لوکس دیگری در دست دارد. قیمت این ساعت زیبا از برند Patek Philippe حدود 141000 دلار است. این ساعت‌های گران‌قیمت تغییر بزرگی در مد و سبک لباس زاکربرگ ایجاد می‌کنند که قبلاً همیشه با لباس‌های ساده دیده می‌شد.

مارک زاکربرگ در یک مصاحبه قدیمی درباره سبک لباس پوشیدن ساده خود گفت: اگر انرژی خود را برای چیزهای احمقانه یا بی معنی در زندگی هدر دهم، فقط زمان را تلف می کنم. با یک نکته ساده می توانم تمام انرژی خود را صرف تولید بهترین محصولات و خدمات کنم. هدف اصلی ما انسان ها ایجاد تغییر و پیشرفت است.” اکنون به نظر می رسد زاکربرگ بیشتر به مد توجه دارد و اغلب با لباس هایی از طراحان برجسته مد مانند الکساندر مک کوئین و جواهرات گران قیمت مانند گردنبند طلا دیده می شود. زاک با طلا تزئین شده است. زنجیر، فرهای نامرتب و سنجاقک های نقره ای پر زرق و برق که با لباس هایی مانند کت و شلوار الکساندر مک کوئین تزئین شده اند.

در این ماه اولین زمزمه های تغییر در سبک لباس پوشیدن خالق شبکه اجتماعی فیس بوک فروردین شروع بعد از مدت ها عکس جدیدش را به اشتراک گذاشت. در آن زمان کاربران شبکه های اجتماعی از تغییر سبک لباس پوشیدن این کارآفرین شگفت زده شدند. تغییر کمد لباس در ماه مارس شایعه شد، زمانی که فاش شد که خالق فیس بوک ظاهر خود را دوباره طراحی کرده است.

با این حال، کارشناسان مد و زیبایی معتقدند تغییر سبک لباس پوشیدن مارک زاکربرگ نتیجه تلاش شخصی او نیست. ادیت چان، مشاور برندینگ مستقر در مادرید، در مورد این تغییر استایل گفت: «این نشان می‌دهد که فردی به زاکربرگ در انتخاب سبک لباس پوشیدن ثروتمندان دهه‌های پیش کمک کرده تا حس مد خود را بهبود بخشد.

اما یکی سخنگوی متا چنین گمانه زنی را رد کرد و فاش کرد که این غول فناوری تنها لباس هایی را می خرد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیدا می کند. این بدان معنی است که او ظاهراً خودش کمد لباس خود را تغییر می دهد، اما سخنگوی ادامه داد: “او گاهی اوقات از متخصصان مد برای رویدادهای رسمی و مناسبت های خاص کمک می گیرد.”

صرف نظر از اینکه چه کسی ایده تغییر سبک لباس پوشیدن مارک زاکربرگ را مطرح کرد، کارشناسان برندیک معتقدند که این امر به تجارت زاکربرگ نیز کمک خواهد کرد. مارک زاکربرگ با وجود انتخاب های شیک پوشاکش، هنوز لباس های ساده ای را ترجیح می دهد که به جای نشان دادن موقعیت اجتماعی و ثروت، بر عملکرد تمرکز دارند. استفاده از لباس های ساده اما گران قیمت و جواهرات بسیار گران قیمت و متمایز، در نگاه اول جایگاه مارک زاکربرگ را به عنوان یک مبتکر فناوری یادآوری می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما