منابع میدانی حزب الله از کمین مرگبار رزمندگان مقاومت در منطقه جنوب لبنان که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نظامی صهیونیست شد، خبر دادند.

به گزارش فارس، این منابع میدانی حزب الله لبنان توضیح دادند: مجاهدین در ساعات اولیه بامداد سه شنبه تحرکات ارتش دشمن را برای شناسایی منطقه ای در مقابل شهر العدیسه رصد کردند اما برای اطلاع از این موضوع به این نیروها حمله نکردند. مسیر احتمالی پیشروی مهاجمان و به آنها اطلاع دهید که به آنها اجازه داده اید ماموریت خود را انجام دهند و برگردند.

با توجه به تحرکات نیروهای شناسایی دشمن، مجاهدین توانستند کمین قوی و دقیقی را در منطقه المحافر/العدیسه در جنوب لبنان سازماندهی کنند و منتظر رسیدن کماندوهای ارتش اشغالگر و تمرکز بودند. یکی از خانه های این منطقه دوری کنید.

با ورود صبح امروز (چهارشنبه) گروهی از نیروهای کماندویی متشکل از بیش از 30 نفر از افسران و سربازان دشمن به آرامی وارد کمین شدند و به محض رسیدن سربازان دشمن به محل کمین، فاصله چندانی با کمین نداشتند. در مرز هجوم آوردند رزمندگان مقاومت با فریاد لبیک یا نصرالله به استقبال آنها رفتند و با شلیک موشک و تفنگ و گلوله به سوی متجاوزان تعداد زیادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند و بقیه شروع به ناله و فریاد کردند.

همزمان با این درگیری ها، یگان های پشتیبانی نزدیک به این جنگنده ها شروع به حمله به خطوط کمکی دشمن کردند و با خمپاره و راکت به شهرهای مسکف عام، کفر جلادی و المطله حمله کردند و بدین ترتیب از ورود نیروهای دشمن برای پشتیبانی از آنها جلوگیری کردند کمین کرده اند

اما در آینده بالگردهای دشمن برای تخلیه کشته ها و مجروحان وارد عمل شده و شروع به پرتاب بمب های دودزا کردند.

این منابع در حزب الله با تاکید بر ادامه دفاع از خاک لبنان به المیادین گفتند: مقاومت در برابر دشمن نوید مقاومت در برابر دشمن است. آنچه امروز چهارشنبه دید فقط یک نمونه است.» این بخش کوچکی از توان رزمندگان است و در هر نقطه از سرزمین های لبنان در جنوب کشور، اگر جرات پیشروی داشته باشند، شگفتی های بسیاری در انتظارشان است.

یک منبع میدانی حزب الله لبنان نیز به الجزیره گفت: تجمع نیروهای اسرائیلی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی در تیررس آتش ماست.

وی افزود: رزمندگان مقاومت در مرزها و سرزمین های اشغالی با سلاح های مناسب با نیروهای اشغالگر می جنگند.

این گروه مقاومت لبنان تصریح کرد: رویارویی با دشمن تنها محدود به نیروهای اشغالگر وارد شده به خاک لبنان نیست، بلکه شامل جمعیت دشمن در سرزمین های اشغالی نیز می شود.

این منبع میدانی در حزب الله تاکید کرد: تکاوران ارتش دشمن که وارد لبنان شده بودند همگی کشته و زخمی شدند و یا متواری شدند.

در این کمین رزمندگان حزب الله 14 نظامی صهیونیست کشته و ده ها نفر مجروح شدند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما