یکی از اعضای هیات علمی جمعیت المصطفی العالمیه با اشاره به هدف قرار دادن موشک باران نیروهای مسلح در سرزمین های اشغالی، این اقدام را در راستای وظایف ایران اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ناصر رفیعی از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) شامگاه چهارشنبه در مراسم لبیک یا خامنه ای در حرم کریمه . اگر جمهوری اسلامی در این شرایط سخت قرار گیرد و هزینه های سنگین حمله نظامی و عواقب آن را بپذیرد و آماده مقابله با دشمن باشد، این نشان دهنده احساس مسئولیت ایران است.

وی ادامه داد: آیا ممکن است صحنه جنایات صهیونیست ها را ببینیم و هیچ تاثیری روی ما نداشته باشیم؟

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین اطلاعیه خود را ساعت 10 صبح سه شنبه اعلام کرد مهر در سال 1403 منتشر شد و اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر عباس نیل‌فروشان، قلب سرزمین‌های اشغالی مورد حمله قرار گرفت.

در این اطلاعیه همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داده شد که در صورت پاسخ نظامی به این عملیات مطابق با حقوق قانونی این کشور و قوانین بین المللی، با حملات ویرانگر و مخرب بیشتری مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهادت مقامی است که انبیا و اولیا از خداوند خواسته اند، گفت: شهادت بهترین چیزی است که خداوند به بهترین بندگانش می دهد.

رفیعی با بیان اینکه فردی که دارای اخلاق و ویژگی های شهید است، شهید است، گفت: افرادی مانند سید حسن نصرالله شهید شدند، چون اخلاق شهیدی داشتند؛ اما این شهیدان را به عنوان یک شهید والامقام در نظر گرفت. افرادی شهید می شوند که شهید وار زندگی می کنند.

سخنگوی حرم مطهر بانوی مطهر ابراز داشت: اولین ویژگی شهدا تقوا و استقلال از دنیاست.

وی دومین ویژگی شهدا را درخواست اصیل شهادت دانست و گفت: برخی از مردم درخواست خلاف واقع دارند و از روی نفاق می گویند ما شهادت را دوست داریم اما وقتی جنگ احد آمد و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) رسید بر او) فرستاده شد. اما گفتند ما می خواهیم در بدر بجنگیم و شهید شویم و به این بهانه حاضر به جهاد نشدند.

رفیعی شور و صلابت دینی را سومین ویژگی شهدا دانست و گفت: انسان در صورتی موفق به شهادت می شود که مقید به احکام دین باشد اطاعت از ولایت فقیه از دستورات سخت دینی است و شهدا خود را ممتاز کردند. در این زمینه

وی گفت: چهارمین ویژگی شهدا مسئولیت پذیری است. آیا ممکن است صحنه های جنایات صهیونیست ها را بدون تأثیرگذاری بر ما ببینیم؟ آنها همچنین مسئول زمین و حیوانات هستند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما