در اولین روز افتتاحیه سینماها چهارشنبه 11 مهر از میان فیلم‌های اکران شده، «بابایی قهرمان» به کارگردانی حسین صفرزادگان و میشم حسینی به عنوان پرفروش‌ترین فیلم معرفی شد. «تگزاس 3» و «پول و پارتی» با فاصله زیادی نسبت به «بابایی کهامان» در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند..

به گزارش بازتاب آنلاین، سینماهای ایران چهارشنبه یازدهم مهر بعد از چهار روز استراحت از ساعت 16 شروع به فعالیت کردند و در ساعت 19 یک و نیم میلیارد تومان فروختند.

سینماها در روز چهارشنبه یازدهم فروش بیشتری را ثبت کردند مهر متعلق به فیلم است “قهرمان بابی” کارگردانی آن را حسین صفرزادگان و میثم حسینی بر عهده داشتند. این فیلم 6000 بیننده داشت و تا ساعت 19 به فروش 425 میلیون تومانی دست یافت. سهم قابل توجهی از فروش این فیلم مربوط به مدارس است و احتمالا حضور دانش آموزان در سالن های سینما باعث فروش بالای آن شده است.

انیمیشن «ببای قهرمان» در صدر جدول فروش روزانه قرار گرفت.

“تگزاس 3” به کارگردانی مسعود اطیابی در اولین روز افتتاحیه سینماها نزدیک به 3000 تماشاگر داشت و تا ساعت 19 200 میلیون تومان فروخت.

“پول و مهمانی” این فیلم به کارگردانی سعید سهیلی در روز اول سینما 2500 تماشاگر داشت و تا ساعت 19 به فروش 170 میلیونی رسید.

“تولید شده” به کارگردانی عادل تبریزی و «قیف» محسن امیریوسوفی با نزدیک به ۲ هزار تماشاگر با فاصله کمی از یکدیگر در رتبه های چهارم و پنجم جدول فروش قرار گرفتند.

“تولید شده” با 2130 بیننده 153 میلیون شات فروخت و «قیف» با 2000 بیننده 150 میلیون فروش در ساعت 19 ثبت کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما