علی سرتیپی – رئیس هیئت مدیره سینما کورش – در این مراسم حضور یافت و به تغییرات ایجاد شده با تاسیس مجتمع تجاری کورش اشاره کرد. وی گفت: مجتمع تجاری کورش به عنوان اولین مجموعه در کشور دارای سالن سینما، شهربازی و اماکن تجاری مختلف مورد استقبال هموطنان قرار گرفت و روند ساخت و صنعت سینمای مجتمع را در کشور تغییر داده است. با توجه به اینکه پس از آن تعداد مجموعه هایی که به فکر افزودن سالن سینما به مراکز خود بودند افزایش یافت و این خود ارزش افزوده فرهنگی جدیدی در کشور ایجاد کرد.

رئیس هیئت مدیره سینما کورش ادامه داد: در ده سالی که از تاسیس مجتمع تجاری کورش می گذرد، همواره شاهد همدلی مالکان، هیئت مدیره و مالک اصلی و رهبری و احترام مناسب بوده ایم. موفقیت مجتمع تجاری کورش برای مخاطبان مهم است و نه فقط برای ملاحظات اقتصادی.

در زیر شاهرخ کشاورز – نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا – در مورد مراکز خرید به شرح زیر صحبت می کند. یکی وی با اشاره به عوامل اقتصادی که در ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارد، گفت: امروز شاهدیم که برای اشتغال پایدار حدود پنج هزار شغل مستقیم و بیش از ده هزار شغل غیرمستقیم در مجتمع تجاری کورش ایجاد شده است.

او از ثبات مدیریت برخوردار است یکی وی با شناخت عوامل موفقیت مجتمع تجاری کورش ادامه داد: در برخی از روزها گاهی بیش از 50 هزار نفر از مجتمع تجاری کورش بازدید می کنند و با امنیت کامل، آسایش و آرامش و با نهایت احترام و این میزان امنیت با آنها برخورد می شود. در این مرکز خرید را می توان دید و تحسین کرد.

نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا اذعان داشت: من به عنوان فردی که بیش از یک دهه در این صنعت تجربه دارم، می بینم که سرمایه گذاران در بخش های مختلف زمانی علاقه مند به داشتن چنین مشتریانی هستند که بازدهی بیش از سرمایه گذاری داشته باشند. مجتمع تجاری کورش صحبت می کند که کیفیت خدمات را در این مجموعه برجسته می کند.

وی بحران کرونا را ناشناخته ترین بحران در دهه اخیر عنوان کرد و به کمپینی اشاره کرد که در آن تصمیم گرفته شد مراکز خرید از اجاره بها چشم پوشی کنند و مجتمع تجاری کورش به عنوان اولین مرکز خرید از آن استقبال کرد.

مراسم دهمین سالگرد تاسیس مجتمع تجاری کورش برگزار شد

علی میرالعلی مدیر سابق مجتمع تجاری کورش نیز با تشکر از موسسان مجتمع تجاری کورش و سایر کسانی که در ساخت این بنای معروف زحمات زیادی کشیدند، گفت: دلیل موفقیت به دست آمده پشتکار، دلسوزی، گشاده رویی است. همدلی و دوستی بین مدیران، مالکان و مستاجرین وجود دارد.

گفتنی است جشن های دهمین سالگرد مجتمع تجاری کورش با اهدای لوح تقدیر به تعدادی از مدیران و شرکت های مجموعه، برش کیک مشرف به مجتمع تجاری کورش و اجرای پایانی موزیکال به پایان رسید. گروه راز و نایاد سالار عقیلی.

مراسم دهمین سالگرد تاسیس مجتمع تجاری کورش برگزار شد

مجتمع تجاری کورش با پردیس سینمایی، شهربازی مشتری، حضور برندها، رستوران ها و فودکورت ها، کافه ها و مراکز خرید همواره در تلاش بوده تا محیطی شاد و مفرح در محیطی امن برای خانواده ها فراهم کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما