وام بانک شهر بدون 50 میلیون تومان ضامن به افرادی تعلق می گیرد که به طور میانگین حداقل سه ماه در این بانک حساب داشته باشند.

مشتریان بانک شهر می توانند از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس تا سقف 50 میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. این تسهیلات فقط به افرادی پرداخت می شود که حداقل سه ماه در این بانک حساب میانگین داشته باشند. بانک شهر نرخ سود این وام را 23 درصد و مدت بازپرداخت آن 36 ماهه تعیین کرده است.

مشخصات وام بانک شهر بدون ضامن

بانک شهرکاف مبلغ این وام را سه میلیون تومان و سقف آن را 50 میلیون تومان تعیین کرده است. البته کارکنان بانک شهر می توانند تا سقف 100 میلیون تومان از این وام بهره مند شوند.

متقاضی دریافت وام بدون ضامن از بانک شهر به مبلغ 50 میلیون تومان باید با تایید و ارائه وام کاری به بانک شهر، ضمانت لازم از توانایی پرداخت اقساط وام را ارائه دهد. همچنین بانک باید از وضعیت بدهی متقاضی به بانک و سابقه چک بلامحل اطمینان حاصل کند.

متقاضیان دریافت این وام ابتدا باید یک حساب وام جاری یا کوتاه مدت نزد بانک شهر افتتاح کنند. پس از گذشت حداقل سه ماه از افتتاح این حساب و جمع آوری امتیاز، متقاضی می تواند مراحل بعدی دریافت این وام را از طریق اپلیکیشن موبایل شهر پلاس دنبال کند و برای دریافت این فرصت نیازی به مراجعه به شعب بانک شهر نیست.

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن به مبلغ 50 میلیون تومان از بانک شهر

هرکس موفق به دریافت وام 50 میلیون تومانی از بانک شهر با سود 23 درصدی و بازپرداخت 36 ماهه شود، باید ماهانه یک میلیون و 935 هزار تومان قسط به بانک شهر بپردازد. همچنین کل مبلغ و سود این وام در پایان دوره بازپرداخت 69 میلیون و 677 هزار تومان است.

صدور وام مسکن نخبگان با بازپرداخت ماهانه 40 میلیون تومان

رئیس بنیاد ملی نخبگان خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور با وام از بنیاد ملی نخبگان خانه گرفتم که 80 درصد قیمت خانه بود اما امروز وام مسکن نخبگان با آن پرداخت می شود. نرخ سود بالا که ماهیانه 40 میلیون تومان است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور یکی رو به رئیس جمهور کرد و گفت: آقای رئیس جمهور با وام از بنیاد ملی نخبگان خانه گرفتم که 80 درصد قیمت مسکن بود اما امروز وام مسکن نخبگان با سود بالا پرداخت می شود 40 میلیون تومان در ماه می باشد.

حسین افشین در چهاردهمین همایش ملی نخبگان صبح امروز سه شنبه دهم مهر با حضور رئیس جمهور در محل اجلاس سران، وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، نامگذاری 19 مهر به عنوان روز ملی نخبگان و علت آن را برشمرد. این نام زادروز شهید مصطفی چمران از نخبگان علمی بود.

وی افزود: بنیاد ملی نخبگان به همت رهبر انقلاب با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر در مناطق محروم تأسیس شد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان اضافه کرد: زمانی که ورزشکاری پس از پایان دوره مدال دریافت می کند، قهرمانی او به پایان می رسد، اما با شناسایی نخبگان و کشف استعدادهای آنها، مسیر نخبه شدن آغاز می شود و این مسیر به سمت بالا منتهی می شود.

افشین با تاکید بر اینکه مسیر نخبگی از دوران کودکی آغاز می شود و تا پایان عمر نخبگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بنابراین برنامه های نخبه پروری برنامه هایی است که از کودکی آغاز می شود و در این حوزه است که خلاقیت در کودکان شکوفا می شود و تا دانشگاه ادامه می یابد. پیدا می کند

معاون علمی رئیس جمهور تاکید کرد: البته شناسایی نخبگان کافی نیست، زیرا اگر مسیر نخبگان مشخص نباشد، استعداد نخبگان محقق نمی شود. بنابراین باید مسیر تحصیلی آنها را طوری برنامه ریزی کنیم که از مدرسه تا دانشگاه احساس کنند دارند خودشان و جامعه را می سازند.

وی با تاکید بر اینکه این روند باعث می شود دانشجویان احساس کنند که در مسیر توسعه کشور گام برمی دارند، اظهار کرد: تحقیقات دانشجویان باید با نیازهای صنعت گره بخورد، در پزشکی و حوزه پزشکی نیز تجربیات موفقی داریم چرا که علاوه بر دانشگاه ها ، همچنین علوم پزشکی، بیمارستان آموزشی وجود دارد و دانش آموزان نه تنها دانش، بلکه تجربه نیز کسب می کنند. اما این گرایش در حوزه فنی و علوم انسانی وجود ندارد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان یادآور شد: علاوه بر آموزش نخبگان، باید به آنها فرصت کسب تجربه بدهیم و بپذیریم که هزینه های تبدیل ایده به محصول توسط دولت تامین می شود و طرح های پژوهشی را به گونه ای تعریف کنیم که نخبگان در راه نخبه شدن هستند.

وی ادامه داد: اگر نخبگان از لحاظ مالی احساس امنیت نمی کنند چگونه می توان انتظار داشت که در مسیر رشد کشور باقی بمانند؟

این چیزی است که او گفت یکی یکی از مهم ترین دغدغه های نخبگان مسکن نخبگان است، وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور با وام از بنیاد ملی نخبگان خانه ای خریدم که 80 درصد قیمت خانه بود اما امروز بازپرداخت وام مسکن نخبگان با سود بالا که ماهیانه 40 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: در سفرهای اخیرم به استان ها از استانداران و شهرداران درخواست کرده ام که زمین اضافی در اختیار نخبگان قرار دهند که این اتفاق در تهران و اصفهان در حال انجام است و قم نیز در حال واگذاری است.

افشین گفت: ما برای جامعه ای مبتنی بر علم و فناوری تلاش می کنیم. امروز کشورها با منابع طبیعی پیش نمی‌روند، اما وقتی قدرت داریم، باید مسیر نخبگان را به درستی مشخص کنیم.»

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: می توانیم نیروهای لازم را برای اداره و رهبری کشور تربیت کنیم. فناوری و دانش بدون سرمایه گذاری دولت راه به جایی نمی برد و ما در این راه هر قدمی برمی داریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما