مشکل چاقی و افزایش وزن امروزه یکی یکی از رایج ترین مشکلات جامعه مدرن امروزی است.

به گزارش بهداشت نیوز، اگر بخواهیم این مشکل را در ساختار خانواده در نظر بگیریم، بیشتر گزارش ها و آمارها نشان می دهد که این مشکل در بین والدین به وجود می آید و مهم ترین دلیل افزایش وزن از میانسالی کاهش متابولیسم بدن است. در این میان چاقی در ناحیه شکم و پهلوها علاوه بر ظاهر بد و همچنین آسیب های ناشی از افزایش کلسترول، چربی و قند و سایر مشکلات حساس به دیسک کمر، آسیب جدی به ستون فقرات وارد می کند پوشیدن کاسه زانو مشکلات جسمی زیادی را به همراه دارد. هر یک از این مشکلات می تواند مستقیماً کل خانواده را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل اطلاعات و راهکارهای بهبود در محتوای متنوع و مستمر را از منابع معتبر بین المللی ارائه می کنیم.

همیشه از بین بردن چربی های شکم و پهلو بسیار سخت است و همچنین سوزاندن آنها با رژیم غذایی و ورزش دشوار است. با این حال، علاوه بر فعالیت بدنی و ورزش، می بینید که با 9 گیاه شناخته شده و پرمصرف، چربی این ناحیه در مدت زمان محدود به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. برخی از گیاهان همیشه به دلیل خواص دارویی خود شناخته شده اند و می توانند وضعیت متابولیسم، متابولیسم و ​​هضم را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند و تجمع چربی را کاهش دهند. مصرف این گیاهان در زمان مناسب می تواند چربی شکم و پهلو را هدف قرار دهد.

زردچوبه

نصف قاشق چای خوری گل سرخ می تواند چربی های شکم و پهلو را آب کند!

زردچوبه سرشار از کورکومین یا دی فرلویل متان ماده فعال ادویه زردچوبه است و خواص ضد التهابی دارد و یک آنتی اکسیدان قوی است. برای تحریک متابولیسم و ​​هضم و منجر به چربی سوزی، نصف قاشق چایخوری زردچوبه را به آب گرم یا شیر اضافه کنید و آن را صبح یا شب قبل از خواب بنوشید.

زنجبیل

گرما یا خاصیت ترموژنیک زنجبیل باعث چربی سوزی می شود!

زنجبیل به دلیل خاصیت گرم کنندگی خود شناخته شده است و چربی سوزی را افزایش می دهد. زنجبیل تازه و رنده شده را به آب یا چای در حال جوش اضافه کنید و آن را اول صبح یا قبل از غذا بنوشید تا چربی شکم و پهلوها آب شود.

زنیان (دانه گل خراطین)

اگرچه ظاهر زنیان شبیه زیره است، اما طعم آن به آویشن نزدیکتر است. این گیاه هضم غذا را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد که باعث چربی سوزی و جلوگیری از تجمع چربی می شود. برای سرعت بخشیدن به متابولیسم و ​​کاهش تجمع چربی، یک قاشق چای خوری دانه های زنیان را در آب بجوشانید و اول صبح با معده خالی بنوشید.

دانه شنبلیله

شنبلیله همچنین باعث بهبود وضعیت متابولیسم و ​​در نتیجه چربی سوزی می شود!

دانه شنبلیله با افزایش متابولیسم بدن و سرکوب اشتها باعث کاهش چربی دور کمر و پهلوها می شود. برای بهترین نتیجه، شب یک قاشق چایخوری دانه شنبلیله را در آب خیس کنید و صبح ناشتا بنوشید.

رازیانه

دانه های رازیانه از نفخ جلوگیری می کند و متابولیسم را بهبود می بخشد. برای تسریع متابولیسم و ​​کاهش چربی بدن، یک قاشق چای خوری دانه رازیانه را در آب خیس کنید و صبح آن را بنوشید.

زیره سبز

یک قاشق چای خوری زیره برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو کافی است!

دانه های زیره با شکستن زنجیره چربی متابولیسم بدن را افزایش می دهند. یک قاشق چای خوری زیره را یک شب خیس کنید، صبح آن را بجوشانید و آب آن را با معده خالی بنوشید.

دارچین

فقط نصف قاشق چای خوری دارچین می تواند به راحتی وزن کم کند!

دارچین سطح قند خون را تنظیم می کند و متابولیسم بدن را بهبود می بخشد. برای کنترل اشتها و کاهش وزن، نصف قاشق چایخوری پودر دارچین را در آب گرم یا چای حل کرده و صبح یا قبل از غذا میل کنید.

انجام دادن

دانه هل یک گیاه ادرارآور است که به متابولیسم کمک کرده و آن را بهبود می بخشد. هل را با چای دم کرده یا بعد از غذا بجوید تا متابولیسم را تسریع کرده و چربی بسوزانید.

فلفل سیاه

این ادویه گیاهی حاوی پیپرین است که باعث ایجاد طعم و بوی یکسان می شود و متابولیسم چربی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. برای افزایش چربی سوزی، فلفل سیاه آسیاب شده را روی غذا بپاشید یا آن را با آب لیمو گرم مخلوط کنید و صبح آن را بنوشید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما