به گزارش ایمنا، یکی در میان محله‌های مارسی، در رتبه‌بندی سالانه مجله تایم اوت به عنوان «باحال‌ترین محله در جهان» شناخته می‌شود. Notre-Dame-du-Mont Notre-Dame-du-Mont به‌خاطر گرافیتی‌های جذاب و ردیف‌هایی از فروشگاه‌های قدیمی شهرت دارد. یکی این یکی از 38 محله ای است که توسط تیم جهانی نویسندگان و ویراستاران مجله Time Out به عنوان بهترین مکان برای بازدید شناخته شده است. دو محله اروپایی دیگر نیز در بین 10 محله برتر قرار گرفتند، از جمله استوکس کرافت و سنت پل در بریستول انگلیس (مقام ششم) و پرینسیپ رئال در لیسبون پرتغال (مقام هشتم).

چه چیزی Notre-Dame-du-Mont را به جالب ترین محله در اروپا تبدیل می کند؟

شهر بندری مارسی در جنوب فرانسه دارای جمعیتی متنوع، فرهنگی غنی و آب و هوای مدیترانه ای است. نوتردام دومون که زمانی به عنوان منطقه هنری شناخته می‌شد، رستوران‌های پرجنب‌وجوش، نانوایی‌های معروف، کتاب‌فروشی‌های نوستالژیک، گالری‌های هنری و فروشگاه‌های مستقل را در خود جای داده است.

انواع مختلفی از اقامتگاه ها در این منطقه وجود دارد که نشان دهنده سبک زندگی متفاوت است. صبح ها در میدان این محله غرفه های غذا و کتاب برپا می شود و چهارشنبه ها عطر گل فروشی های محلی میدان را پر می کند.

این منطقه همچنین دارای بوتیک ها و بازارهایی مشابه بازارهای شمال آفریقا است. از آنجایی که مهاجران الجزایری زیادی در این قسمت از شهر زندگی می کنند، بازارها پر از کباب، نان های محلی و کیک های شیرین است.

فرانسه خانه

جالب ترین محله های اروپا کجاست؟

تایم اوت چندین محله را در سراسر جهان انتخاب کرده است، از حومه های نادیده گرفته گرفته تا جاذبه های تاریخی رنسانس، زیرا آنها بهترین فرهنگ شهرها، روحیه جامعه، شب زنده داری، غذا و نوشیدنی را منعکس می کنند.

در فرانسه، Belleville Paris به دلیل فضای پر جنب و جوش و تعدادی جشنواره و کارناوال در رتبه بیستم قرار دارد.

Zabłocie در کراکوف، لهستان، به‌خاطر پارک‌های کنار رودخانه و رستوران‌های خلاقانه‌اش در کنار جاذبه‌هایی مانند کارخانه اسکار شیندلر و موزه بروتالیست هنرهای معاصر (MOCAK). یکی یکی از جذاب ترین مناطق شهر به حساب می آید.

بریتانیا، پرتغال و فنلاند از دیگر کشورهای اروپایی بودند که در تایم اوت برای میزبانی محله‌های نوستالژیک یا مناطق پرجنب‌وجوشی که ساکنان را به خود جذب می‌کنند، رتبه اول را کسب کردند.

فرانسه خانه

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما