افشین سنگ چاپ در 7 تیر 1347 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر، کارگردان و دستیار کارگردان است و در بیش از ده ها فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است. افشین سنگ چاپ متاهل و دارای یک فرزند است.

به گزارش فرادید، افشین سنگ چاپ یکی از بازیگرانی است که در فیلم ها و سریال های مختلف با نقش های متنوع ظاهر شده است. از آثار معروف افشین سنگ چاپ می توان به سریال های نابرده رنج، مده گریهت و لیسانسه ها اشاره کرد.

بیوگرافی افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ در 7 تیر 1347 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. افشین سنگ چاپ فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است. او علاوه بر بازی در چندین اثر، تجربه دستیار کارگردان و بازیگر را نیز دارد. آقای سنگ چاپ علاوه بر بازیگری در موسسه نگاه نو اهواز نیز به تدریس پرداخته است.

ازدواج و خانواده

افشین سنگ چاپ متاهل و همسرش بهار حقیقی نام دارد. این زوج در سال ۱۳۷۵ ازدواج کردند و پس از ۱۲ سال صاحب یک دختر به نام هاورا شدند. بهار حقیقی متولد 25 آذر وی در سال 1351 در تهران است و دارای مدرک کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است. خانم بهار حقیقی بیشتر در تلویزیون به عنوان مدیر برنامه و نویسنده فعالیت داشته است.

84 همسر و دختر افشین سنگ چاپ

افشین در مصاحبه ای گفت راز خوشبختی آنها این است که خودش و همسرش هم قدر یکدیگر را می دانند و هم عاشقانه به فرزندشان خدمت می کنند. او می گوید: بزرگترین دغدغه ام این است که شرمنده و شرمنده خانواده ام نباشم و عزیزانم در سلامتی و شادی در کنارم باشند و همسرم با این فرض که من سرپناه خوبی برای او و دخترمان هستم بماند.افشین سنگ چاپ یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

شروع فعالیت

آقای سنگ چاپ فعالیت خود را در تلویزیون در سال 1998 با حضور در برنامه محبوب کودکان النگ و دولنگ آغاز کرد. او اولین تجربه سینمایی خود را با فیلم دارا و ندار به کارگردانی و نویسندگی فریدون حسن پور و تهیه کنندگی تقی علیقلی زاد تجربه کرد.

(تصاویر) بیوگرافی، عکس های شخصی و زندگی خصوصی افشین سنگ چاپ

افشین سنگ چاپ در سریال واراش

پخش سریال 45 قسمتی ورش به کارگردانی احمد کاوری در آذر ماه 1397 از شبکه سه سیما آغاز شد. این سریال یک درام تاریخی عاشقانه بر اساس رمان معروف «مهاجران» نوشته هوارد فاوست است. افشین سنگ چاپ در این سریال در کنار بازیگرانی چون مهدی امینی خواه، داریوش کاردان، رحیم نوروزی و … ظاهر شد.

افشین سنگ چاپ در جریان انتقادی گفت: «حرفه ای ها را تازه واردان بدون سابقه خانه نشین کرده اند!» به گفته آقای سنگ چاپ، عده ای تازه وارد وارد عرصه سریال سازی شده اند که کارنامه و رزومه مشخصی ندارند اما باعث شده افراد ماهر و حرفه ای بیکار شوند و دچار بی خانمانی شوند. او دلیل دیگری هم برای خانه نشینی بیان می کند: برای من افتخار بزرگی بود که به عنوان بازیگر و کارگردان در خدمت کارگردانان بسیاری از جمله سیروس مقدم بودم اما بعد از تولد دخترم حورا احساس کردم بیشتر وقتم صرف شده است. بیرون از خانه و لازم بود می‌خواهم زمان بیشتری را با خانواده‌ام بگذرانم.»

حضور در نقش های منفی

افشین سنگ چاپ درباره اینکه چرا نقش های منفی زیاد بازی می کند، می گوید: چهره و هیکل من بیشتر برای نقش های خاکستری و عمدتا منفی مناسب است و اصلا از این موضوع ناراحت نیستم و معتقدم هر فیلمی هم به چهره مثبت و هم به صورت منفی نیاز دارد. ، و تمام تلاشم را می کنم که شخصیت های منفی یا نیمه منفی را ارائه دهم تا هر بار حرف جدیدی برای گفتن داشته باشم.

من نمی خواهم خودم را در یک شخصیت دو بار تکرار کنم. به همین دلیل است که من یک بار خشن هستم، یک بار منفی با طنز، یک بار منفی 100% موذی و یک بار منفی، یک بار منفی هستم یک بار ثروتمند یا فقیر و…”

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما