فعالیت سینماهای ایران از ساعت 16 روز چهارشنبه یازدهم مهر جریان. بلیت فروشی در سایت های فروش بلیت آغاز شده است و منعی برای نمایش های کمدی ندارد. با این حال اکران فیلم «زودپز» به کارگردانی بازتاب آنلاین یک هفته به تعویق افتاد.

به گزارش بازتاب آنلاین، با وجود نبود محدودیت فیلم های کمدی از چهارشنبه 11 مهر اکران فیلم «آشپز» که به دلیل فرصت کافی برای انجام کارهای تبلیغاتی انجام شد به تعویق افتاد.

این فیلم قرار بود یازدهم اکران شود. مهر اکران می شود اما به گفته مدیر دفتر پخش فیلم ایران، زمان اکران این فیلم یک هفته به تعویق افتاده است. میشم نورانی مدیر دفتر پخش فیلمیران در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد: فیلم سینمایی «زودپز» احتمالا از اواسط هفته آینده در سینماها اکران می شود.

سایت های فروش بلیت از جمله سینماتیک، ایران تیک، گیشه 7 و… پس از چند روز تعطیلی، بلیت فروشی را از سر گرفتند و سینماها از ساعت 16 روز چهارشنبه یازدهم افتتاح می شوند. مهر آنها فعالیت خود را از سر خواهند گرفت و تمام فیلم های روی پرده اکران خواهند شد.

پیش از این اعلام شده بود که سینماها تا جمعه سیزدهم دایر خواهند بود مهر تعطیل هستند اما از فردا شاهد فعالیت سینماها خواهیم بود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما