«زودپز» پنجمین فیلم بازتاب آنلاین است که مانند فیلم های قبلی او بازیگران فوق العاده ای دارد. دومین فیلم او به نام «پسر آدم، دختر حوا» نیز آهنگسازی مناسبی داشت، اما قرار بود این فیلم بیشتر باشد. ستاره و بازیگرانی چون مهران مدیری و شهاب حسینی در آن به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش بازتاب آنلاین، بازتاب آنلاین در سال ۱۳۸۶ پس از چهار سال از ساخت اولین فیلمش «اسپاگتی در هشت دقیقه» تصمیم گرفت دومین فیلم خود را با نام «پسر آدم، دختر حوا» جلوی دوربین ببرد.

او برای نقش اول این فیلم با شهاب حسینی که «فرهود زندی» نام داشت و وکیل جوانی بود به توافق رسید. مرد جوان برای تکمیل گروه بازیگری خود به سراغ «مهران مدیری» می رود تا با او در مورد دیگر نقش اصلی مرد فیلمش که «ناصر» نام داشت، مذاکره کند.

قرار بود مهران مدیری نقش «ناصر» را بازتاب آنلاین در فیلم «پسر آدم، دختر حوا» بازی کند.

پس از خواندن فیلمنامه، کارگردانی به مرد جوان می گوید که به نقش «فرهود» علاقه مند است و اگر تصمیم دارد در این فیلم حضور داشته باشد، ترجیح می دهد آن نقش را بازی کند. این موضوع در حالی از سوی او اعلام شد که قرارداد بازی در نقش «فرهود» با شهاب حسینی بسته شده بود و امکان جابه جایی وجود نداشت. به این ترتیب حضور مهران مدیری در فیلم «پسر آدم، دختر حوا» مردود می شود و رامبد مجبور می شود خود نقش «ناصر» را بازی کند.

اما با نزدیک شدن به روزهای پایانی پیش تولید، شهاب حسینی از حضور در فیلم «پسر آدم، دختر حوا» سر باز زد، در حالی که کارگردانی در آن زمان به ایتالیا سفر کرده بود و امکان یافتن آن وجود داشت. وجود نداشت بنابراین مرد جوان به دنبال انتخاب بازیگر جدید است و حامد کمیلی را برای نقش «فرهود زندی» انتخاب می کند.

خاطره بازی با فیلم «پسر آدم، دختر حوا» دومین ساخته بازتاب آنلاین به بهانه اکران فیلم جدیدش. نقشی که شهاب حسینی و مهران مدیری به حامد کمیلی دادند
حامد کمیلی در نقش «فرهود» که شهاب حسینی برای آن قرارداد بسته بود بازی کرد.

«پسر آدم، دختر هوا» دومین تجربه سینمایی حامد کمیلی پس از فیلم «تردید» است. البته او قبل از حضور در فیلم ها با بازی در سریال های پرمخاطبی چون «به دنیا خراب شد»، «پرواز در حباب» و «اغما» به شهرت رسید.

فیلم «پسر آدم، دختر حوا» در سال 2009 اکران شد و توانست 663 هزار تماشاگر را به خود جذب کند و به فروش 1.48 میلیارد تومانی دست یابد. «Extreme» رتبه چهارم جدول فروش سالانه را دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما