به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، تقریبا ده سال پیش خبر ساخت سریال شهید صیاد شیرازی در رسانه ها منتشر شد. سریالی که ظاهرا تا به امروز هنوز کامل نشده و خبری از ساخت آن نیست.

این سریال برای به تصویر کشیدن قتل صیاد شیرازی و گوشه هایی از دوران کودکی او ساخته شد. تقریبا 30 قسمت برای تولید برنامه ریزی شده بود. اما حالا خبر ساخت فیلمی از این شهید را می شنویم. این فیلم به کارگردانی جواد افشار و به نظر می رسد در جشنواره فیلم فجر امسال عرضه شود. محمدرضا شفیعی تهیه کننده این سریال است. بر اساس شنیده ها مارال بنیادم و علی سرابی از جمله بازیگران این فیلم هستند. مارال بنیدام و علی سرابی زوج بازیگری هستند که فیلم «در آغوش درخت» ساخته بابک خواجه پاشا با بازی مارال بنیدام نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

علی سرابی همچنین بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما است. جواد افشار که بیشتر با سریال کیمیا شناخته می شود در این فیلم به زندگی شهید صیاد شیرازی می پردازد که بخش هایی از آن در دوران جنگ به تصویر کشیده شده است.

نام فیلم “ماهیگیر” است. این دومین فیلم بلند جواد افشار است که علی سرابی در نقش شهید صیاد شیرازی در بازیگری متفاوت بازی می کند. مارال بنی آدم نیز نقش همسر هشید را بازی می کند. این اولین بار است که این زوج بازیگر روی یک پروژه با هم کار می کنند. مارال بنیدام در تجارب متعدد سینمایی خود بسیار خوش شانس بوده و سال گذشته توانسته برای بازی در نقش پروین اعتصامی سیمرغ جشنواره را از آن خود کند.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما