به گزارش مانیبان، ارقام کوینگکو نشان دهنده این بازی است. همستر Combat دیروز به پایین ترین قیمت خود یعنی حدود 0.0055 دلار رسید. قیمت این ارز دیجیتال از زمان عرضه تا کنون بیش از 40 درصد کاهش یافته است. توکن HMSTR ابتدا با قیمت 0.0099 دلار وارد بازار شد، اما اکنون حدود 0.0058 دلار معامله می شود. ارزش کل بازار همستر این مبارزه در حال حاضر 379 میلیون دلار هزینه دارد.

دیجیاتو نوشت؛ Hamster Kombat اساسا یک بازی کلیکی در پلتفرم تلگرام است که توسط بلاک چین TON ارائه می شود. بازیکنان به روش های مختلف سکه به دست می آوردند و در نهایت این تلاش ها به توکن های کلکسیونی تبدیل می شد. البته تیم همستر تنها 43 درصد از همه بازیکنان خود را واجد شرایط دریافت توکن اعلام کردند.

در حال حاضر، تقریباً 64.375 میلیارد توکن HMSTR در بازار در گردش است. در 24 ساعت گذشته ارزش تراکنش های این ارز دیجیتال حدود 317 میلیون دلار بوده است. ظاهراً حدود 93.95٪ از کل سهام. همستر این کیف پول جزو 5 کیف پول برتری است که بازار این توکن را کنترل می کند.

بازار معاملات توکن همستر مانند بسیاری از توکن های رمزنگاری، Kombat نیز بی ثبات بوده است. این توکن در چند روز اول عرضه با کاهش شدید قیمت مواجه شده است و مشخص نیست که آیا قادر به تثبیت خواهد بود یا خیر. همچنین نمی توان پیش بینی کرد که در صورت دستیابی به ثبات چه زمانی این اتفاق می افتد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما