تیزر قسمت سوم سریال پنگوئن منتشر شد

در تیزر قسمت سوم سریال پنگوئن نشان داده می‌شود که انگار در این قسمت انتقام تنها آغاز ماجراها باشد. حال باید یک هفته منتظر بمانیم و ببنیم.

بر اساس تیزر قسمت سوم سریال The Penguin مشخص می‌شود که با ورود «سوفیا» (کریستین میلیوتی) به داستان، هیچ چیز غیر قابل دسترس نیست و به‌نظر می‌رسد که هفته آینده قرار است اطلاعات بیشتری درباره این شخصیت به دست آوریم.

دانلود قسمت اول سریال پنگوئن (The Penguin) به همراه زیرنویس فارسی


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تیزر قسمت سوم سریال پنگوئن منتشر شد

علاوه بر تیزر قسمت سوم، شبکه HBO نگاهی به پشت صحنه قسمت دوم نیز داشت که کارگردانی آن را «کریگ زوبل» و «اریکا ال. جانسون» انجام داده بودند. در آن ویدیو، تیم خلاق سریال درباره تلاش‌های «اوزوالد» (فارل) برای بهره‌برداری از تمام جوانب و پیامدهای آن صحبت می‌کنند.

نقش پنگوئن در محفل جغدها

با آماده شدن برای پخش قسمت جدید در روز دوشنبه، نگاهی به آنچه در پیش است و همچنین به آنچه این قسمت نشان داده بود را دیدیم. خواهیم داشت.

این تیزر نگاهی به آنچه در هفته‌های آینده از سریال پنگوئن خواهیم دید، همراه با اطلاعات بیشتر درباره این سریال فرعی را در دسترس قرار داد. در چهار صفحه‌ای که از کمیک گاتهام گازت (کمیکی که سریال بر اساس آن ساخته شد)، پیش از شروع سریال منتشر شده است، طرفداران با داستان‌های پس‌زمینه و نکات پنهان زیادی درباره آنچه از پایان بتمن تا آغاز پنگوئن در گاتهام اتفاق افتاده، آشنا می‌شوند.

معرفی شخصیت سوفیا فالکون

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پنگوئن چیست؟ آیا دو قسمت ابتدایی این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما