به گزارش ایمنا، ازدحام ترافیک با ساعت های از دست رفته زمان و بهره وری اقتصادی برای رانندگان در سراسر جهان همراه است. حمل و نقل می تواند به عنوان یک شاخص اقتصادی عمل کند، زیرا جریان مردم، کالاها و خدمات، و همچنین تقاضا برای سفرهای جاده ای، منعکس کننده فعالیت های اقتصادی است. با این حال، زمانی که این تقاضا بیش از ظرفیت جاده موجود باشد، منجر به ترافیک، از دست دادن زمان در ترافیک و اغلب ناامیدی می شود.

شلوغ ترین شهرهای جهان، بر اساس میانگین ساعات از دست رفته به دلیل ازدحام ترافیک در ساعات اوج مصرف برای هر راننده در مقایسه با رانندگی در خارج از پیک تعیین می شوند. بر اساس آمار و داده های سازمان داده گرا INRIX، این شهرها عبارتند از:

شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا 101

لندن، بریتانیا 99

پاریس، فرانسه 97

مکزیکو سیتی، مکزیک 96

شیکاگو، ایالات متحده آمریکا 96

استانبول، ترکیه 91

لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا 89

بوستون، ایالات متحده 88

کیپ تاون، آفریقای جنوبی 83

هیوستون، ایالات متحده آمریکا 83

بریزبن، استرالیا 74

دوبلین، ایرلند 72

میامی، ایالات متحده آمریکا 70

فیلادلفیا، ایالات متحده آمریکا 69

رم، ایتالیا 69

INRIX آخرین داده‌ها را در مورد تاخیرهای ترافیکی، تحلیل‌های اقتصادی، شلوغ‌ترین مسیرها، سفرهای روزانه و هفتگی، فعالیت‌های سفر در مرکز شهر، حمل‌ونقل، ایمنی و موارد دیگر سال به سال ارائه می‌کند. امسال، این شاخص داده های ترافیکی را برای سه سال تا سال 2023 برای تجزیه و تحلیل دقیق تر و جامع تر از رفت و آمد در پرتراکم ترین مناطق جهان ارائه کرد. این مقایسه تاخیرهای سفر، هزینه های ازدحام راننده و منطقه و روند رفت و آمد بر اساس الگوهای سفر منحصر به فرد در هر منطقه را ارائه می دهد.

INRIX از آخرین الگوهای سفر پس از COVID-19 برای تجزیه و تحلیل واقع بینانه و مقایسه تفاوت های رفت و آمد در بیش از 900 شهر در سراسر جهان استفاده می کند.

در سال 2023، رانندگان بدترین وضعیت را در نیویورک داشتند، جایی که هر راننده به طور متوسط ​​101 ساعت را در ترافیک از دست داد که نشان دهنده بیش از 1700 دلار در زمان و بهره وری از دست رفته است. طبق گزارش INRIX، تاخیر در ترافیک در ایالات متحده بیش از 70 میلیارد دلار به طور متوسط ​​برای راننده در سراسر کشور هزینه دارد.

شهرهای جهان با بیشترین تلفات ترافیکی + نمودار

بسیاری از شهرهایی که بدترین تراکم ترافیک را دارند، از جمله نیویورک، لندن، پاریس، مکزیکوسیتی، رم، استانبول و کیپ تاون، از جمله بزرگترین مراکز اقتصادی کشور خود هستند و با جمعیت زیاد، تراکم تجاری بالا و نیازهای روزانه قابل توجه مسافران مشخص می شوند. ترافیک

برای مقابله با تأثیر منفی ترافیک، لندن در سال 2003 هزینه ازدحام را معرفی کرد، که رانندگان را ملزم می‌کرد که در زمان‌های معینی از یک منطقه شلوغ مرکز لندن رانندگی می‌کنند تا روزانه 15 پوند بپردازند، در غیر این صورت باید روزانه 15 پوند بپردازند و 160 پوند جریمه شدند. . سال گذشته، لندن نتایج هزینه های ازدحام خود را به اشتراک گذاشت که نشان داد ازدحام ترافیک در این شهر 30 درصد کاهش یافته و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، پیاده روی و دوچرخه سواری افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :