به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، ۵ شهریور بازی معروف کلیک همستر Combat به طور رسمی با توکن HMSTR وارد صرافی های اصلی ارزهای دیجیتال شده است. با این حال، این ایردراپ بازیکنانی را که ماه ها برای این بازی وقت گذاشته بودند، ناامید کرد. دلایل اصلی که منجر به شکست پرتاب هوایی این پروژه شده است در ادامه تحلیل خواهد شد.

توزیع ناعادلانه جوایز

پس از اجرای AirDrop، تعداد زیادی از کاربران از دریافت AirDrop منع شدند و به عنوان اعضای واجد شرایط شناخته نشدند. تیم فنی این بازی سیستم ضد تقلب را پیاده سازی کرد که منجر به حذف بسیاری از کاربران شد. این تغییر استراتژی در لحظه آخر خشم بسیاری از کاربران بازی را برانگیخت.

تاخیرهای متعدد و تغییرات ناگهانی قوانین

ایردراپ طبق برنامه ریزی اولیه همستر قرار بود این نبرد در جولای 2024 به پایان برسد، اما برنامه ایردراپ به دلیل مشکلات فنی به تعویق افتاد. در پایان مرداد ماه، تیم فنی اعلام کرد که پرتاب هوایی در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. با این حال، چنین تاخیری باعث ناامیدی کاربران بازی شد.

علاوه بر این، تیم بازی تنها چند روز قبل از ایردراپ اعلام کرد که 88.75 درصد از توکن ها بین بازیکنان توزیع خواهد شد و 11.25 درصد باقی مانده تا جولای 2025 توزیع نخواهد شد.

قیمت پایین لیست توکن

یکی یکی از نگرانی های اصلی قیمت توکن است. همستر در زمان ثبت نام بود. متأسفانه این ترس محقق شد و قیمت IPO 0.01 دلار تعیین شد. پس از شروع معاملات، قیمت این توکن با افت شدید 20 تا 30 درصدی مواجه شد که سرمایه گذاران کوتاه مدت و بلندمدت را ناامید کرد و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.006034 دلار معامله می شود. و در شبانه روز گذشته 10.62 درصد افت قیمت را تجربه کرده است.

مشکل فروش توکن همستر

پس از دریافت تنها چند دلار در ایردراپ، کاربرانی که ساعت ها وقت خود را صرف بازی کردند، به شدت از تیم فنی انتقاد می کنند. همستر به گفته آنها تیم این بازی به کاربران خود خیانت کرده و زمان را برای بدست آوردن بین 5 تا 10 دلار تلف کرده است.

علاوه بر این، افرادی که مقدار محدودی توکن دریافت می‌کردند، در فروش آنها با مشکل مواجه بودند. به عنوان مثال، صرافی بایننس دارای محدودیت تراکنش 5 دلاری است و همین موضوع باعث شد تا برخی از کاربران نتوانند توکن ها را بفروشند.

خاتمه کیف پول تلگرام

پس از شروع تراکنش های توکن بازی، کیف پول تلگرام با مشکلات فنی در بلاک چین TON مواجه شد. از این نظر، به دلیل اشباع بودن این شبکه، بسیاری از کاربران دسترسی به توکن های بازی را از دست دادند و در نتیجه با ناامیدی مواجه شدند.

سلب مسئولیت: همانطور که همه می دانید، تجارت در هر نوع بازاری نیاز به دانش و تجربه کافی دارد. این گزارش تجارت نیوز صرفاً جهت تحلیل اخبار و داده های مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هیچ نوع معامله ای در اختیار خوانندگان قرار نمی دهد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :