دیدار تیم های استقلال ایران و السد قطر در هفته دوم لیگ برتر آسیا با برتری دو بر صفر نماینده قطر به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال استقلال ایران و السد قطر در چارچوب هفته دوم لیگ برتر آسیا از ساعت 19:30 به مصاف هم رفتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده «کیم جونگ هیوک» با کمک «پارک کیونیونگ» و «جانگ جونگ پیل» بود.

استقلال پس از یک برد ارزشمند در هفته اول لیگ برتر آسیا مقابل الغرافه در شرایطی به مصاف السد رفت که چند روز پیش در شهرورد تهران مغلوب پرسپولیس شد و درگیر تنش شدیدی بود.

جواد نکونام سرمربی آن تیم از سمت خود استعفا داد اما این استعفا با مقاومت مدیران ارشد استقلال برای همراهی تیمش در سفر به قطر همراه شد.

این بازی برای او بسیار مهم بود. آبی ها می خواستند این را ثابت کنند یکی آنها یکی از مدعیان جدی آسیا هستند و ناکامی های این تیم در لیگ برتر اتفاقی و بدشانسی بود.

او در اولین بازی خود مقابل السعد مقابل العین به تساوی رسید و چند روز بعد در لیگ ستارگان قطر شکست سنگین 5-1 مقابل الدحیل را متحمل شد اما چند روز قبل از بازی با استقلال شکست خورد. و 4 بر 2 مقابل الغرافه پیروز شد. او توانست کمی روحیه خود را بازگرداند.

دقایق حساس:

دقیقه 4: کرنر اکرم عفیف روی دروازه استقلال با ضربه سر بوعلم خوخی همراه شد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 5: استقلالی ها با ارسال کرنر جلال الدین فرصت خوبی برای گلزنی داشتند. ضربه کرنر این بازیکن موقعیت خوبی را برای رامین رضاییان به ارمغان آورد اما ضربه سر آبی پوشان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: بازیکنان السد با یک ضد حمله وارد محوطه جریمه استقلال شدند اما روزبه چشمی با تکل به موقع خود اجازه نداد موقعیت خطرناکی روی دروازه سیدحسین حسینی ایجاد شود.

دقیقه 13: ارسال عالی ابوالفضل جلالی از سمت چپ با ضربه سر خطرناک گوستاوو بلانکو همراه شد و مشعل برشم، مدافع بین المللی السد توپ را به کرنر فرستاد.

40 دقیقه: اشتباه سید حسین حسینی باعث شد السد به گل برسد. ارسال کرنر اکرم عفیف با مردود شدن عجیب کاپیتان استقلال همراه شد و او توپ را وارد دروازه تیمش کرد!

45 دقیقه: ایمان سلیمی می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه سر چکشی این بازیکن با واکنش خوب سنگربان السد همراه شد و باعث شد استقلالی ها آه بلندی بکشند.

50 دقیقه: اشتباه مرگبار روزبه چشمی بازیکن السد قطر را در موقعیت گلزنی قرار داد و در حالی که سعی داشت سیدحسین حسینی را دریبل بزند، مدافع استقلال از فرصت این حریف به خوبی استفاده کرد.

50 دقیقه: تردید و اشتباه سامان فلاح در زدن توپ باعث شد السد به گل دوم نزدیک شود اما سیدحسین حسینی با شیرجه زدن به درون دروازه خود دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

دقیقه 62: اشتباهات پی در پی مدافعان استقلال السد را در موقعیت گلزنی قرار داد اما واکنش سیدحسین حسینی با یک شوت مانع از گلزنی حریف شد.

دقیقه 68:پس از خطای پنالتی روزبه چشمی روی اکرم عفیف، ستاره قطری پشت توپ قرار گرفت و با ضربه به مرکز دروازه اختلاف را افزایش داد.

دقیقه 73: سامان فلاح از پشت محوطه جریمه شوت زد که ضربه او پس از واکنش مشعل برشم به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی دروازه نشد.

دقیقه 76: شوت ضعیف اسلامی از راه دور از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: کرنر رضاییان از کنار زمین عبور کرد، ضربه سر زکی پور از لبه دروازه.

بیشتر + بیشتر: رامین رضاییان در محوطه جریمه توپ را دریافت کرد و ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه وارد دروازه شد.

90+8 دقیقه: اشتباه بزرگ آندونگ، اکرم عفیف را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه آن بازیکن به بیرون رفت.

ترکیب السد:

مشعل برشم، بوعلام خوخی، پدرو میگل (طارق سلمان)، رومن سایس، پائولو اوتاویو، متئوس اوریبه، محمد کامارا، یوسف آتال (عبدالله الیزیدی)، اکرم عفیف، گیرمه و رافا موخیکا.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی (رافائل سیلوا)، رزبه چشمی (آرمان رمضانی)، سامان فلاح، ابوالفضل جلالی (میلاد زکی پور)، رامین رضاییان، دیدیه آندونگ، آرش رضاوند (گائل کاکوتا)، مهرداد محمدی (محمد حسینی) ادین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما