به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، پخش سریال «غریبه» این روزها به خاطر موقعیت های مختلف از جمله پوشش مسابقات فوتبال و اخیرا شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و اعلام عمومی مورد انتقاد قرار گرفته است. عزاداری و آخرین قسمت این مجموعه در روز چهارشنبه یازدهم به پایان می رسد مهر ماه به آنتن شبکه سه سیما می رسد.

این در روز دوشنبه دهم اعلام شد مهر خلاصه نیمه اول این سریال پنجشنبه دوازدهم پخش خواهد شد مهر خلاصه ای از نیمه دوم سریال دوباره پخش می شود.

سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرهانی محصول گروه حوادث مرکز سیما فیلم و با حضور بازیگرانی چون پژمان بازغی و حمید گودرزی ساخته شد.

سریال غریبا در 36 قسمت 45 دقیقه ای به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرهانی. شهریور هر شب حوالی ساعت 20:30 این ماه از شبکه تلویزیونی سه پخش می شد.

پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پوراندخت مهیمن، محیا دهقانی، هلن نقی لو و رضا فیاضی از جمله بازیگران این سریال بودند.

داستان این سریال درباره مصطفی کارشناس داروسازی است که در شرف ازدواج است و ناگهان حس می کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، به دلیل شواهد زنده است. مصطفی در جستجوی این راز با داستان های تو در تویی مواجه می شود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما